صندوق کارآفرینی امید 550 فرصت شغلی در اردبیل ایجاد کرد


صندوق کارآفرینی امید 550 فرصت شغلی در اردبیل ایجاد کرد

اردبیل - ایرنا- مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل از ایجاد 550 فرصت شغلی در مناطق مختلف این استان در سال جاری خبر داد.

محمد حسن شاهنده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این صندوق از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و تفاهم نامه‌های منعقده به منظور حمایت از ایجاد کسب و کار و موضوع اشتغال در سطح استان امسال توانسته این تعداد شغل ایجاد کند.

وی با بیان اینکه صندوق با ارائه تسهیلات قرض الحسنه، حمایت ویژه ای از فعالیت واحدهای تولیدی استان کرده است، بیان کرد: ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه با نرخ کارمزد چهار درصد امسال برای کمک به ایجاد فضای کسب و کار در استان و رفع نیازهای ضروری افراد پرداخت شده است.

او افزود : در سال "رونق تولید" حمایت از واحدهای تولیدی در دستور کار صندوق کارآفرینی امید قرارگرفته تا ضمن اشتغالزایی شاهد ساماندهی رونق تولید وکسب و کار در استان باشیم.

شاهنده با اشاره به اجرای برنامه های استراتژیک صندوق از جمله صندق‌های خرد محلی، شناسایی روستاهای بدون بیکار، روستاهای هدف گردشگری و قابل سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، اجرای طرح هر روستا یک محصول و توانمندسازی زنان روستایی افزود: هم اکنون صندوق روستاهای موییل در شهرستان مشگین‌شهر و سوها در شهرستان نمین را به عنوان روستاهای پایلوت در طرح روستای بدون بیکار انتخاب نموده و تعداد ۱۱۲ طرح را با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال حمایت مالی کرده و برای ۱۳۵ خانوار روستاهای مذکور فراهم گردیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در