کارگردان هایی که با آقازاده همراه شدند


کارگردان هایی که با آقازاده همراه شدند

پس از حضور نیکی کریمی و مسعود فروتن، حالا محمدحسین لطیفی نیز به عنوان بازیگر جلوی دوربین سریال «آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی رفته تا این سریال در جمع عوامل سازنده اش شاهد حضور چهار کارگردان باشد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «آقازاده» پنجمین همکاری مشترک لطیفی و عنقا و البته دومین تجربه شان در شبکه نمایش خانگی یک دهه پس از سریال «قلب یخی» است. البته با این تفاوت که در آن سریال لطیفی کارگردان بود و این جا بازیگر!

این دومین تجربه بازیگری لطیفی در سریال های حامد عنقاست و او پیش از این و برای اولین بار یکی از نقشهای اصلی سریال «پیکسل» را بازی کرده بود. اولین سریال تعاملی ایران که در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد و لطیفی علاوه بر بازیگری به همراه محمود معظمی کارگردانی سریال را هم برعهده داشته اند.

لطیفی و عنقا به عنوان کارگردان و نویسنده تجربه های تلویزیونی مشترکی از جمله «نردبام آسمان» و «تنهایی لیلا» را داشته اند.

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز و هنرمندی نیکی کریمی بازیگران سریال «آقازاده» هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی