گزارش کم کاری بانک ها را به معاون اول رییس جمهور ارسال می کنیم


 گزارش کم کاری بانک ها را به معاون اول رییس جمهور ارسال می کنیم

محسنی بندپی با انتقاد از کم کاری بانک ها در ارایه تسهیلات گفت: در صورتی که بانک ها همکاری لازم را نداشته باشند، گزارش کم کاری آنها را به معاون اول رییس جمهور ارسال می کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «انوشیروان محسنی بندپی» در جلسه کارگروه اشتغال استان تهران با اشاره به مصوبات جلسه گفت: در این جلسه گزارش هایی توسط دستگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و میزان جذب و اشتغال طرح های پایدار اشتغال روستایی ارایه شد.

استاندار تهران تصریح کرد: با توجه به پیگیری های به عمل آمده اشتغال روستایی استان تهران از رتبه بیست و هفتم به رتبه سیزدهم ارتقا پیدا کرده است؛ این امر بیانگر تاثیرگذاری فعالیت های کارگروه اشتغال استان در زمینه ایجاد و اشتغال جذب اعتبارات برای کارآفرینان روستایی است.

وی اظهار کرد: متاسفانه گزارش کاری که از کمیته حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی در بند ب تبصره 16 داشتیم، میزان 135 میلیارد تومانی که می بایست به کمیته امداد و 54 میلیارد تومانی که به سازمان بهزیستی اختصاص یابد به کمیته امداد 30 درصد و سازمان بهزیستی 17 درصد اختصاص یافته است. بر همین اساس مقرر شد هفته آینده جلسه فوق العاده ای با حضور دستگاه های حمایتی برگزار شود تا بانک ها را مکلف به اجرای قوانین در این خصوص کنیم تا به تعهدی که در رابطه با اشتغال به جامعه هدف کمیته امداد و سازمان بهزیستی وجود دارد تا قبل از پایان سال محقق شود.

محسنی بندپی بیان کرد: بانک ها هنوز اهتمام ویژه نسبت به ارایه اعتبارات لازم برای در اختیار گذاشتن کارآفرینان و طرح ها را ندارند. متاسفانه در استان تهران تحول و تحرک جدی را در این زمینه از بانک ها شاهد نیستیم.

محسنی بندپی در ادامه اظهار کرد: بنابراین نیازمند این هستیم که یک حمایت و نگاه ویژه از بانک ها نسبت به این مسئله داشته باشیم؛ بنابراین در جلسه آینده این مسئله را آسیب شناسی خواهیم کرد چون اگر همین رویه ادامه پیدا کند، مجبور می شویم این گزارش ها را به معاون اول رییس جمهور ارایه دهیم.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه