تمرکز خود را معطوف کسب سهمیه دوچرخه سواری المپیک 2020 کنید


زائر رفیعی گفت: فدراسیون دوچرخه سواری ضمن کنار گذاشتن بهانه‌ها باید به فکر کسب سهمیه المپیک 2020 باشد.

تمرکز خود را معطوف کسب سهمیه دوچرخه سواری المپیک 2020 کنیدامیر زائر رفیعی پیشکسوت دوچرخه سواری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط فدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا بیان کرد: طبق صحبت‌های علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان هر مسئول فدراسیونی که نمی‌تواند نتیجه بگیرد کناره‌گیری کند تا افرادی کارآمد آن فدراسیون را به دست بگیرند. فدراسیون دوچرخه‌سواری جزو این نوع فدراسیون‌ها محسوب می‌شود. البته از آنجایی که نزدیک به المپیک توکیو قرار داریم، باید بهانه‌گیری‌ها را کنار گذاشت و روی ضعف‌ها بیشتر کار شود تا بلکه گنج‌خانلو و کلاهدوز بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند.

او گفت: امیدوارم مسئولان فدراسیون برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند تا اتفاقاتی که در مجمع فدراسیون دوچرخه‌سواری رخ داد دیگر برای این رشته رخ ندهد. ما استعداد‌های خوبی داریم و اگر به آن‌ها توجه شود بدون شک کار‌های بزرگی می‌توانند انجام دهند.

او ادامه داد: سال‌های نه چندان دور ایران از مدال‌های خوشرنگ آسیایی سهمی داشت، اما در این چند وقت اخیر مدال گرفتن برای ما تبدیل به آرزو شده است.

زائر رفیعی عنوان کرد: خوشبختانه آن‌قدر ورزشکاران خوبی در گذشته در بدنه تیم ملی حضور داشته‌اند که فدراسیون می‌تواند از دانش و سطح فنی آن‌ها به بهترین نحو استفاده کند. کشور‌های دیگر برای پیشکسوتان خودشان احترام ویژه‌ای قائل هستند، اما این موضوع در کشور ما دیده نمی‌شود. بهتر است برای موفقیت در مسابقات فدراسیون از صاحب‌نظران این رشته دعوت کند تا با هم فکری بهتر موجبات پیشرفت این رشته را فراهم بیاوریم. امیدوارم با تمهیدات لازم و بهره‌ از تفکرات و نگاه‌های جدید این رشته ورزشی از شرایط بد کنونی رها شود و بار دیگر به قدرت اول آسیا تبدیل شود.

بیشتربخوانید: واکنش علی‌نژاد به افزایش بودجه فدراسیون دوچرخه سواری

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی