عزم هیئتی‌های غرب تهران برای کمک به سیل‌زدگان/ سیل مهربانی عزاداران فاطمی در خدمت به هموطن


 عزم هیئتی‌های غرب تهران برای کمک به سیل‌زدگان/ سیل مهربانی عزاداران فاطمی در خدمت به هموطن

فدایی با اعلام جمع‌آ‌وری کمک‌های مردمی برای هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان در هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران، گفت: شرکت‌کنندگان در عزاداری‌‌های هیئت با روحیه جهادی و ایثارگری در کمک به هموطنان همواره پیشرو بوده‌اند.

«علی اکبرفدایی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران برای کمک رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: فعالان هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران در طول 27 سال فعالیت خود در کمک رسانی در بلایای طبیعی، حوادث ناگوار همچون سیل و زلزله و دستگیری از نیازمندان و محرومان فعال و پیشتاز بوده اند.

عضو هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران بیان کرد: در سیل استان سیستان و بلوچستان نیز به صورت ویژه کمک های مردم نوع‌دوست در جلسات هفتگی هیئت جمع آوری شده و به زودی به مناطق سیل زده ارسال می شود، با توجه اینکه ویژه برنامه عزاداری دهه دوم فاطمیه در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) برپا خواهد شد، بخش دیگری از کمک های نقدی در این مراسم جمع آوری و برای هموطنان سیل‌زده ارسال می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه، همان روحیه ای که در دوران دفاع مقدس در کمک به رزمندگان جبهه های حق علیه باطل در مردم وجود داشت، امروز هم وجود دارد و شرکت کنندگان در مراسم های عزاداری هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران با روحیه جهادی و ایثارگری در کمک رسانی به هموطنان همواره پیشرو بوده اند.

فدایی تاکید کرد: با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقداد نیز کمک های غیرنقدی جمع آوری شده و در حال آماده سازی برای ارسال به مناطق سیل‌زده است؛ این کمک ها شامل لوازم مورد احتیاج هموطنان همانند پتو، لوازم گرمایی، کنسرو، آب معدنی و ... می شود.

وی به برنامه های ایام فاطمیه دوم در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) هم اشاره کرد و گفت: مراسم فاطمیه دوم از هفتم تا یازدهم بهمن به مدت پنج شب از ساعت 19 و 30 برگزار می شود و حجج اسلام سید حسین مومنی و مصطفی کرمی در این مراسم سخنرانی و سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در آن مرثیه سرایی می کنند، مداحان میهمان نیز در این مراسم حضور دارند.

عضو هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران به جلسات هفتگی هیئت رزمندگان غرب تهران در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) اشاره و خاطرنشان کرد: برای سال 98، 90 برنامه و مجلس سخنرانی از سوی هیئت رزمندگان غرب تهران پیش بینی شده بود که خوشبختانه به نحو احسن تا حال حاضر تمامی برنامه های پیش بینی شده برگزار شده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا