مردم روز شهادت حضرت زهرا (س) را گرامی بدارند


مردم روز شهادت حضرت زهرا (س) را گرامی بدارند

حجت الاسلام صحرائیان با اشاره به شهادت صدیقه طاهره (س) و فاطمیه دوم، گفت: چهارشنبه آتی روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است که لازم است مردم به خوبی این روز را گرامی بدارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازخاوران، حجت الاسلام «سید علی صحرائیان»، با اشاره به آغاز هفته هلال احمر، گفت: این سیل ها و اتفاقات طبیعی اخیر نشان می دهد که لازم است مردم خود را جای آسیب دیدگان قرار دهند و کمک رسانی کنند.

امام جمعه خاوران با اشاره به اینکه هلال احمر در این جریان کار های بسیار خوبی را در کنار سایر نیروی های مسلح و اقشار مختلف مردم انجام داد، اضافه کرد: طلاب از حوزه های علمیه اعزام شدند و اتفاقات بسیار خوبی را در ابتدای کار و بعد از کمک رسانی روی داد.

وی با اشاره به شهادت صدیقه طاهره (س) و فاطمیه دوم، افزود: چهارشنبه آتی روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است که لازم است مردم به خوبی این روز را گرامی بدارند.

حجت الاسلام صحرائیان گفت: راهپیمایی مردم عراق علیه آمریکا از ساعت ۹ صبح 2 روز قبل مردم از اقصی نقاط کشور عراق آغاز شد که آنان در این راهپیمایی که در بغداد شکل گرفت می خواهند بگویند در عراق واحد هستند و در کنار ایران اسلامی قرار دارند، آنان خواهان انتقام خون شهدای مقاومت شهید «سلیمانی» و شهید «ابومهدی المهندس» هستند فردی که در تمام عرصه ها هر چه سردار سلیمانی، می گفت را انجام می داد، در صورتی که خودش یکی از طراحان جنگ در سپاه بدر بود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها