چک 5 میلیونی دردسرساز در تنیس/ واریز ورودیه‌ لیگ به حساب شخصی؟


چک 5 میلیونی دردسرساز در تنیس/ واریز ورودیه‌ لیگ به حساب شخصی؟

یک فقره چک توسط رییس پیشین سازمان لیگ تنیس برگشت خورده و همین مسئله باعث اعتراض دارنده چک شده و مدعی است این چک برای پرداخت ورودی لیگ برتر و متعلق به سازمان لیگ بوده است نه شخص رییس سازمان لیگ.

به گزارش ایسنا، تیم مرکز جراحی مادر آبادان یکی از تیم های حاضر در لیگ برتر تنیس در سال ۹۶ بود. از آن سال تاکنون سرپرست این تیم با رییس وقت سازمان لیگ تنیس بر سر یک فقره چک به مشکل برخورده‌اند.

فرید شینی سرپرست و بازیکن تیم مرکز جراحی آبادان در گفتگو با ایسنا درباره ی این مشکل خود با رییس وقت سازمان لیگ تنیس بیان کرد: سال ۹۶ ما با اسپانسر شخصی در لیگ برتر شرکت کردیم و زمانی که می خواستیم مسابقه بدهیم، من خودم یک فرقه چک به مبلغ ۵ میلیون تومان بابت ورودی لیگ برتر دادم و آقای غمناک که آن زمان رییس سازمان لیگ بود چک را امضا کرد و رونوشت آن نیز موجود است.

او ادامه داد: اما تیم در ادامه لیگ به مشکل مالی برخورد کرد و حتی از دور برگشت هم انصراف داد و آن موقع به آقای غمناک گفتم به دلیل مشکلات مالی و اینکه چک را من خودم شخصا داده‌ام برای پاس شدن آن همکاری کند. اما چک برگشت خورد و نکته این است وقتی استعلام گرفتم متوجه شدم آقای غمناک از حساب شخصی خودش در بانک سینا چک را برگشت زده و من اعتراض کردم که چک را برای سازمان لیگ داده بودم و چرا شخص خودش چک را برگشت زده است. همچنین قرار شد من دو میلیون تومان یعنی نصف مبلغ ورودی را پرداخت کنم و چک را بدهد که من مبلغ را به حساب شخصی او واریز کردم اما چک را به من نداد.

شینی در پاسخ به این پرسش که چرا دو میلیون و نیم را بجای سازمان لیگ به حساب آقای غمناک ریخته است، گفت: چون رییس سازمان لیگ بود. حتی برای جام حذفی سال ۹۵ هم ورودی ۴۰۰ هزارتومان را به حساب خود آقای غمناک ریختم. وقتی پیگیر چک شدم گفت، چک دست او نیست و نزد فردی دیگری است و بروم چک را از خود آن فرد بگیرم. از فدراسیون هم پیگیر شدم قرار شد با ارسال نامه و مستنداتم ماجرا را کامل شرح دهم تا پیگیر شوند.

علی اصغر غمناک رییس پیشین سازمان لیگ تنیس در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به اظهارات شینی بیان کرد: چک سه مرتبه برگشت خورد که دو مرتبه بخش مالی سازمان لیگ برگشت زد و یک مرتبه هم خود من. این چک باید پاس می شد اما آن فرد به عناوین مختلف فرار می کرد.

غمناک در پاسخ به این پرسش که وقتی سازمان لیگ چک را برگشت زده چه دلیلی داشت خود او از حساب شخصی اش چک را برگشت بزند، گفت: چرای آن را باید از خود آن فرد بپرسید!

او در مورد مبلغ دو و نیم میلیون تومانی که شینی به حساب شخصی او ریخته است نیز بیان کرد: خیلی از افراد به حساب من پول واریز می کنند و از من جنس خریده بوده است. آن چک هم جایش امن است و به محض اینکه پول را به حساب فدراسیون بریزد چک را تحویل می گیرد.

او در پاسخ به این پرسش که چک در فدراسیون است یا خیر، گفت: حالا در فدراسیون است یا تشکیلات دیگر. من که نباید به شما پاسخ دهم!

او در مور اینکه چرا ورودی جام حذفی به حساب شخصی اش واریز شده است، تاکید کرد: ممکن است این اتفاق افتاده باشد. همین الان در کیش هم مسابقات است ممکن است پول در حساب فرد دیگری برود و در نهایت وارد حساب فدراسیون و سازمان لیگ شود. منع قانونی ندارد!

چک 5 میلیونی دردسرساز در تنیس/ واریز ورودیه‌ لیگ به حساب شخصی؟ چک پنج میلیون تومانی
چک 5 میلیونی دردسرساز در تنیس/ واریز ورودیه‌ لیگ به حساب شخصی؟ برگشت خوردن چک توسط رییس پیشین سازمان لیگ
چک 5 میلیونی دردسرساز در تنیس/ واریز ورودیه‌ لیگ به حساب شخصی؟ واریز مبلغ دو و نیم میلیون تومان به حساب رییس سازمان لیگ
چک 5 میلیونی دردسرساز در تنیس/ واریز ورودیه‌ لیگ به حساب شخصی؟ واریز مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب رییس سازمان لیگ

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس