ناچو بعد از گلزنی و پیروزی مقابل وایادولید: قرار نبود جلو بروم اما در لحظه آخر زیدان خواست


ناچو بعد از گلزنی و پیروزی مقابل وایادولید: قرار نبود جلو بروم اما در لحظه آخر زیدان خواست

ناچو فرناندز زننده تک گل رئال مادرید در دیدار مقابل رئال وایادولید بود.

طرفداری- از هفته 21 رقابت های لالیگا، رئال مادرید 1-0 از سد وایادولید عبور کرد و با 46 امتیاز به تنهایی صدرنشین لالیگا شد.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، ناچو که امشب در غیاب کارواخال محروم، دفاع راست تیمش بود در پایان این دیدار گفت:

هیجان زده ام اما نه فقط به خاطر گل، بلکه به خاطر سه امتیاز حساسی که در جریان رقابت لالیگا کسب کردیم. تیم یک بازی فشرده و متمرکز ارائه کرد و سه امتیازی که لازم داشتیم را به دست آوردیم. در نیمه دوم خیلی بهتر با توپ کار کردیم و وارد فضا ها شدیم اما می دانستیم که تیم های میهمان در این ورزشگاه چه کار سختی دارند. به نظرم تیم علیرغم موقعیت های کمی که داشت خوب کار کرد و حداکثر استفاده را از موقعیتمان کردیم.

خوشحالیم که دوباره صدرنشین شده ایم. امروز به پیروزی احتیاج داشتیم و هنوز بازی های زیادی باقی مانده و برد امروز بعد از امتیاز از دست دادن رقیبمان، کلیدی بود. روند بدون شکست خوبی را سپری می کنیم و با اعتماد به نفس پیش می رویم.

گل عجیبی به ثمر رساندم چون قرار نبود جلو بروم اما خواست زیدان بود که از تیر یک حمله کنم. زندگی همین است، گاهی اوقات در لحظه مناسب در مکان مناسب قرار می گیرید و امروز همه چیز خوب پیش رفت. تنها چیزی که امشب به ذهنم می رسد این است که مربی خواست تا جلو بروم. گلزنی 18 بازیکن مختلف برای تیم نکته مثبتی است و نشان می دهد که همگی آماده ایم و می توانیم حمله کنیم. باید خوب دفاع کنیم و تیم این کار را می کند و باز هم کلین شیت کردیم. بازیکنان زیادی گلزنی کرده اند و این برای تیم خوب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403