کورتوا بعد از پیروزی مقابل وایادولید: می خواهیم قهرمان لالیگا شویم؛ با تماشای بازی های کوبی برایانت بزرگ شده ام


کورتوا بعد از پیروزی مقابل وایادولید: می خواهیم قهرمان لالیگا شویم؛ با تماشای بازی های کوبی برایانت بزرگ شده ام

رئال مادرید بعد از مدت ها به صدر جدول رقابت های لالیگا رسید.

طرفداری- پیروزی 1-0 رئال مادرید در زمین وایادولید آنها را در پایان هفته 21 لالیگا 46 امتیازی کرد و به صدر جدول رساند.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، تیبو کورتوا که فصل درخشانی را درون دروازه رئال مادرید سپری می کند و یک کلین شیت دیگر ثبت کرد، در پایان بازی گفت:

باید روی خودمان تمرکز کنیم نه تیم های دیگر. اگر این کار را بکنیم، می توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. فصل طولانی است و بالا و پایین خواهد داشت. روند خوبی را طی می کنیم و قهرمانی در لیگ با پیروزی در چنین بازی هایی به دست می آید. بازی پیچیده ای بود که پیروز شدیم و همین مهم است. می خواهیم قهرمان لالیگا شویم. ابزار لازم برای قهرمانی را داریم، اما نمی توانید فکر کنید که همه چیز در ژانویه تمام خواهد شد.

درگذشت کوبی برایانت:

حین گرم کردن این خبر را شنیدم. خیلی ناراحتم، دخترش جیانا هم کنارش بود. من عاشق بسکتبالم و با تماشای بازی های او بزرگ شده ام. حیف شد و باید خانواده اش را در آغوش بگیریم. من بیشتر درگیر ذهنیت برنده، سخت کوشی روزمره و خود باوری اش بودم. این چیزی است که او برای خیلی ها به جا گذاشت و سعی می کنیم همیشه او را به یاد داشته باشیم.

بازگشت هازارد:

هازارد در حال ریکاوری است، اما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که تا یک هفته دیگر به میدان برود. 6 روز است که تمرینات انفرادی را شروع کرده و هنوز به گروه ملحق نشده است. باید واقع بین باشیم، همگی منتظرش هستیم تا برگردد و به تیم کمک کند.

بازی با اتلتیکو مادرید:

بازی سختی خواهد بود. فوتبال متوقف نمی شود و حتی اگر در گذشته کار های خوب زیادی انجام داده باشید، حال حاضر است که به حساب می آید. آنها یک هفته فرصت آماده سازی دارند چون از کوپا دل ری حذف شده اند و با تمام توان به برنابئو خواهند آمد. همیشه همینطور بوده است. وقتی تیمی افت می کند، سخت تر می جنگد و اتلتیکو تیمی با این ارزش هاست. این یک دربی است، ما در فرم خوبی هستیم و اگر با حمایت هوادارانمان به مصاف آنها برویم می توانیم پیروز شویم. اما ابتدا باید به بازی مقابل ساراگوسا فکر کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !