ذخیره کردن بسته‌ها در پیاده‌رو توسط جدیدترین ربات آمازون


ذخیره کردن بسته‌ها در پیاده‌رو توسط جدیدترین ربات آمازون
حق ثبت اختراع آمازون ربات های پرتحرکی را نشان می دهد که میتوانند وسیله ها را در پیاده روها ذخیره کنند و چند مسیر را در طول مسیر اصلی خود انجام دهند.

به گزارش فارس به نقل از فاکس نیوز، حق ثبت اختراع آمازون ربات های پرتحرکی را نشان می دهد که میتوانند وسیله ها را در پیاده روها کنار بگذارند.

بر اساس آگاهی از ثبت اختراع جدید، آمازون در حال آزمایش ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی است که میتوانند بسته ها را ذخیره کنند و چند مسیر را در طول مسیر اصلی خود انجام دهند.

بر اساس این برنامه، وسایل نقلیه ذخیره سازی پیشنهادی غول فناوری همچنین میتوانند مواردی را برای بازگشت انتخاب کنند.

این شرکت مستقر در سیاتل که اکنون در بسیاری از مراکز ربات های خود را مستقر نموده، به دنبال راه هایی برای تحویل بسته در بهترین شکل ممکن است.

بر اساس گفته GeekWire، برنامه ثبت اختراع خاطرنشان میکند که ربات های جدید میتوانند خود را در منطقه های از پیش تعیین شده قرار دهند و از این طریق میتوان آن ها را با دوربین، میکروفن، دستگاه های GPS، اسکنرهای بیومتریک و موارد دیگر مجهز کرد تا اطمینان حاصل شود که همه چیز بر اساس برنامه ریزی پیش می رود.

بر اساس گزارشات، یک مدل مبتنی بر آب نیز موجود است که مجهز به شناورهایی برای کاربردهای تحویل دریایی است.

احتمالا مدل پیشنهادی جدید شرکت آمازون اندکی پیچیده بنظر برسد ولی این کار دزدیده شدن بسته ها را کاهش میدهد و میتواند با فراهم کردن امکان تحویل بسته های بیشتر در طول روز، بازدهی این عملیات را افزایش دهد.

ذخیره کردن بسته‌ها در پیاده‌رو توسط جدیدترین ربات آمازون

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس