استکبار با بزرگ جلوه‌دادن حاشیه‌ها سعی در تضعیف سپاه دارد


استکبار با بزرگ جلوه‌دادن حاشیه‌ها سعی در تضعیف سپاه دارد

دزفول - ایرنا - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دزفول گفت: استکبار با بزرگ جلوه‌دادن حاشیه‌ها سعی در تضعیف سپاه در بین مردم دارد.

محمد حسین صفارهرندی عصر یکشنبه در نشستی که در مسجد امام حسین (ع) شهر سیاه منصور از توابع شهرستان دزفول افزود: ۴۰ سال است مردم سپاه را با جانفشانی می‌شناسند و وقتی جریان شروری قصد رخنه در برخی نقاط کشور داشت سپاه انتقام آنها را در سوریه با موشک‌های نقطه زن گرفت .
وی بیان کرد: سپاه پایگاه دشمن را در عراق بر سر فرماندهانش خراب کرده و چسباندن این وصله‌های بی اساس به آن فقط کار دشمن است.
صفار هرندی ادامه داد:در قضیه سیل، زلزله ، برف و اتفاقاتی که مردم درگیر آن شدند، نقش سپاه تعیین کننده بود و در جنگ تحمیلی نیز در کنار ارتش بر فرق دشمن کوبید که اینها متن عمل سپاه است؛ اشتباه یا خطای یک عنصر سپاه که منجر به سقوط هواپیما شده البته دردناک است اما حاشیه است و نمی‌توان حاشیه را بر متن غلبه داد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتدار نظامی ، علمی، دفاعی، اقتصادی و فناوری کشورمان متن است؛ ایران در حوزه علمی جزو ۱۶ کشور برتر جهان از بین ۱۹۰ کشور است.
وی بیان کرد: ایران در زمینه نانوتکنولوژی، هوافضا و بیوتکنولوژی در میان ۱۰ کشور برتر جهان قرار دارد که اینها متن است و نباید با یک اشتباه که البته کوچک نیست متن را زیر سوال ببرد.
وی به موضوع آتش به اختیار که توسط رهبر معظم انقلاب بیان شد نیز اشاره کرد و گفت: ظرفیت مردم بسیار بیشتر از دولت است و هرجا مردم خودجوش ورود کرده‌اند موفق عمل کرده‌اند که باید از این ظرفیت برای حل مشکلات و رشد کشور استفاده کرد.
وی افزود: پارسال ظرفیت تولیدی شرکت‌های دانش بنیان کشورمان ۶۰ هزار میلیارد تومان بود و پس از پنج ماه به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان رسید که این آمار نشانه ظرفیت‌های بالای مردمی است.
صفار هرندی ادامه داد: در اتفاق‌های اخیر سعی داشتند خوزستان را مکانی جلوه دهند که سر ستیز با اعتقادات ناب ولایی و شیعی دارد ولی یک خادم درگاه امیرالمومنین (ع) و حضرت زینب(س) کاری می‌کند که مردم به استقبال پیکرش می‌روند این واقعیت جامعه است.
وی گفت: سردار سلیمانی به همان اندازه که در ایران محبوب است در عراق، یمن، لبنان و کشورهای دوردست نیز محبوب است.
صفار هرندی افزود: برخی افراد در جریان اعتراض‌های خیابانی می‌گفتند "سوریه را رها کن فکری به حال ما کن" ، این افراد به خاطر شرایط مشکلات زندگی جوگیر شده و اتفاقاتی مانند حوادث آبان امسال را رقم زدند ولی همین افراد در تشییع پیکر سردار سلیمانی شرکت کردند و کسی از این شعارها نداد.
وی حضور گسترده و میلیونی مردم در آیین تشییع سردار سلیمانی را متن، و اعتراض‌های خیابانی که فقط چند هزار نفر در آن شرکت کردند را حاشیه دانست و گفت: برخی افراد اسیر حاشیه‌ها شدند زیرا کار دشمن جابه‌جا کردن متن و حاشیه است.
وی افزود: در حوادث آبان گذشته بیشتر افرادی که به خیابان آمدند افراد معمولی بودند که درگیر مشکلات زندگی شدند و تصور می‌کردند حرفشان در اعتراض به گرانی بنزین شنیده نشده ولی دشمن به همین اعتراض‌ها دامن زد و آنها را منحرف کرد؛ حاشیه را غالب و متن را حذف کرد.
وی گفت: این در حالی است که متن نظام به لطف خدا و نیروهای جوان باسواد و جان نثار در جهت حرکت باشتاب علم و پیشرفت قرار گرفته است و ایران در حوزه نظامی به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.
صفار هرندی افزود: اگر اقتصاد کشور نیز به دست انسان‌های شایسته وفادار به خدمت بیفتد ظرفیت‌های کشور نمایان خواهد شد.
وی افزود: مردم باید افرادی که به جای خدمت به مردم جلوی دشمن سر خم می‌کنند را بایکوت کرده و به افرادی رای دهند که امید را در جامعه زنده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس