برگزاری دومین دوره جشنواره کار دانشگاه علم و صنعت ایران


برگزاری دومین دوره جشنواره کار دانشگاه علم و صنعت ایران

دومین دوره جشنواره کار ایران اسفند امسال در دانشگاه علم و صنعت برگزار خواهد شد.

برگزاری دومین دوره جشنواره کار دانشگاه علم و صنعت ایرانبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دوره جشنواره کار ایران اسفند امسال در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.

دانشگاه علم و صنعت همواره در بحث کارآفرینی و ارتباط صنعت و دانشگاه در کشور پیشرو بوده و در همین راستا اولین دوره جشنواره کار ایران با حضور ۷۰ شرکت صنعتی، دانش بنیان و نوپا و همچنین مراکز نوآوری و شتابدهی در آبان ۹۷ در این دانشگاه برگزار گردید. درطی این دوره ۷۵۰ جایگاه شغلی تعریف شده و بیش از ۵۰۰۰ کارجو از نمایشگاه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: انتخاب دو عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت به عنوان استاد و پژوهشگر برجسته

مجتبی میرجلیلی، دبیر دومین دوره جشنواره کار ایران اظهار کرد:دومین دوره این جشنواره در سه بخش کار و کارآفرینی، پژوهش و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد. در بخش اول شرکت‌ها با حضور در سطح دانشگاه به معرفی خود و فرصت‌های شغلی خود می‌پردازند و علاوه بر ارتقا برند کارفرمایی، بدون واسطه با کارجویان مصاحبه نموده و رزومه‌های فنی و شخصیتی آنان را دریافت می‌کنند.

او افزود: در بخش دوم امکان دریافت پایان‌نامه‌های در حال اجرا و انجام شده دانشگاه متناسب با حوزه فعالیت سازمان‌ها وجود دارد. در این بخش سازمان‌ها می‌توانند چالش‌های صنعتی خود را در قالب پایان نامه یا تفاهم نامه به دانشگاهیان اعم از اساتید و دانشجویان ارائه دهند و راه‌حل‌های مناسب دریافت نمایند.

میرجلیلی گفت: در بخش سوم نیز کارگاه‌های آموزشی با ارائه مدیران سازمان‌ها برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برگزار خواهد شد.

به گفته دبیر این جشنواره، هدف اصلی از برگزاری این جشنواره ارتباط مستقیم میان کارفرمایان و کارجویان تعریف شده و در آن کارجویان می‌توانند با مدیران منابع انسانی سازمان‌های مختلف به صورت مستقیم ملاقات داشته باشند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس