تلاش برای پرداخت تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال روستایی در استان تهران


تلاش برای پرداخت تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال روستایی در استان تهران

عصر اعتبار- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران بر لزوم تلاش برای پرداخت تسهیلات کم بهره در جهت ایجاد اشتغال پایدار روستایی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمد امامی امین در حاشیه برگزاری چهاردهمین جلسه کارگروه اشتغال استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز سه موضوع مورد بررسی قرار گرفت که یکی از موضوعات مهم در خصوص تصمیم‌های اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار در استان تهران بود.

وی ادامه داد: یکی از اقشار هدف ما زنان سرپرست خانوار هستند که در این جلسه تصمیماتی در خصوص روند ایجاد اشتغال برای آنان گرفته شد همچنین در این جلسه ایجاد فرصت‌های شغلی در روستاها برای زنان سرپرست خانوار و پرداخت تسهیلات کم بهره از سوی دولت به آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امامی امین تاکید کرد: ما می‌توانیم با ارائه کمترین تسهیلات فرصت‌های خوبی را در حوزه روستایی به‌ویژه برای زنان سرپرست خانوار فراهم کنیم لذا مقرر شد تلاش مضاعفی صورت گیرد تا قبل از پایان سال تحقق پرداخت تسهیلات که در حال حاضر حدود 30 درصد است حداقل به حدود 70 درصد افزایش پیدا کند البته در این مسیر مشکلاتی از سوی دریافت کنندگان تسهیلات در حوزه تامین تضامین لازم وجود دارد که مقرر شد با هماهنگی‌های انجام شده کمک خوبی به آنان داده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به این که در سال گذشته اعتبارات خوبی در حوزه اشتغال روستایی استان تهران پرداخته شده است،گفت: برای امسال این رقم قابل توجه نبود لذا قول مساعد داده شده است که در جهت ترمیم اشتغال روستایی با پیگیری‌های انجام شده از سوی دولت بانک‌ها عدد پرداخت تسهیلات را افزایش دهند.

وی تاکید کرد: طرح‌های روستایی در اولویت تخصیص منابع قرار می‌گیرند و امیدواریم با سهولت در پذیرش طرح‌ها و تلاش برای از بین بردن بوروکراسی اداری بتوانیم گام‌های موثری در حوزه اشتغال روستایی برداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس