عسگری در لیگ جهانی کاراته وان پاریس طلایی شد


عسگری در لیگ جهانی کاراته وان پاریس طلایی شد

بهمن عسگری با برتری در دیدار نهایی لیگ جهانی کاراته وان پاریس به نخستین مدال طلای کشورمان در این مسابقات دست یافت.

به گزارش جی پلاس،‌ روز پایانی از نخستین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در سال 2020 از ظهر امروز (یکشنبه) در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس پیگیری شد و بهمن عسگری در دیدار نهایی وزن 75- کیلوگرم با برتری 4 بر صفر مقابل لوگان داکاستا از فرانسه نخستین مدال طلای کاراته ایران را در این مسابقات کسب کرد.

عسگری برای حضور در دیدار پایانی، روز جمعه ابتدا در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد توماس سور اینکرونن از فنلاند گذشت و در دور دوم نیز با نتیجه 3 بر صفر مقابل ایوان کروبائو از باروس پیروز شد.

نماینده کاراته کشورمان در دور سوم نیز مقابل کریل کوزنتسکوف از روسیه 3 بر صفر پیروز شد تا به دیدار نیمه‌نهایی صعود کند. او در این مرحله نیز با نتیجه 2 بر صفر خواکین گونزالز از شیلی را شکست داد.

عسگری در شرایطی در این مسابقات به مدال طلا دست یافت که 14 روز پیش نیز در نخستین مرحله مسابقات کاراته وان سری A، در سال 2020 در شیلی به مدال طلا دست یافته بود تا سال 2020 را با دو مدال طلا آغاز و سهمیه المپیک خود را تا حدود زیادی قطعی کند.

پیش از این نیز صالح اباذری موفق به کسب مدال برنز شده بود و در ادامه مسابقات نیز حمیده عباسعلی تا دقایقی دیگر برای کسب نشان طلا به روی تاتامی خواهد رفت.

رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان پاریس با حضور 703 کاراته‌کا از 92 کشور از روز جمعه 4 بهمن ماه در پاریس فرانسه آغاز و امروز با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...