«یحیی» گام اول را محکم برداشت+ جدول لیگ برتر


حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران

خرداد: تیم فوتبال پرسپولیس در حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد تراکتور را با ۲ گل در ورزشگاه آزادی شکست داده و با ۳۷ امتیاز فاصله خود را در صدر با سایر تیم‌ها افزایش دهد.

«یحیی» گام اول را محکم برداشت+ جدول لیگ برتر

به گزارش خرداد ،از ساعت ۱۵:۱۵ امروز و در حساس‌ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران تیم‌های پرسپولیس و تراکتور به مصاف هم رفتند.

این دیدار در حضور حدود ۴۰ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی و با قضاوت «محمدرضا اکبریان» برگزار شد.

در این بازی پر برخورد مهدی ترابی، شجاع خلیل‌زاده، کریستین اوساگوآنا، علیرضا بیرانوند و علی علیپور از پرسپولیس و مهدی تیکدری‌نژاد و رضا اسدی از تراکتور کارت زرد گرفتند.

بازی پرسپولیس و تراکتور با هیجان زیادی برگزار شد و ۲ تیم نمایش خوبی را به اجرا گذاشتند.

پرسپولیس با استفاده از موقعیت‌هایی که در این مسابقه به دست آورد به ۲ گل رسید تا سه امتیاز حساس مدعیان را به نام خود ثبت کند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی برای زدن گل حملات پر تعدادی را روی دروازه تراکتور تدارک دیدند و در دقیقه ۹ با فرار علیپور که با پاس زیبای وحید امیری صاحب توپ شد به گل رسیدند. در دقیقه ۵۷ نیر وحید امیری با دریبل ۲ بازیکن تراکتور و فریب یک مدافع و دروازه‌بان این تیم، توپ را به گوشه دروازه تیم حریف فرستاد تا دومین گل تیمش را به زیبایی به ثمر رسانده باشد.

پرسپولیس با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کرد و تراکتور با ۳۰ امتیاز در رتبه سوم جدول باقی ماند.

دقیقه۳: سانتر مهدی ترابی به کمال کامیابی نیا رسید اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی به خارج رفت.

دقیقه ۴: ساسان انصاری با حرکت دیدنی سید جلال حسینی را دریبل کرد اما ضربه‌اش با اختلاف به خارج رفت.

دقیقه ۹: وحید امیری با پاس عالی عمقی خود علی علیپور را صاحب توپ کرد و مهاجم قرمزپوشان که در این فصل فراز و نشیب زیادی را داشته است با ضربه‌ای محکم و دقیق دروازه رشید مظاهری را باز کرد.

دقیقه ۲۱: وحید امیری روی اشتباه مدافع تراکتور در موقعیت گل‌زنی قرار گرفت اما محمدرضا خانزاده توپ را قطع کرد تا پرسپولیس به گل دوم نرسد.

دقیقه ۳۷: سانتر احسان حاج صفی با ضربه سر ایمان سلیمی همراه شد اما بیرانوند توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۵: وحید امیری در پشت محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ شد و پس از دریبل محمدرضا خانزاده و اکبر ایمانی با ضربه‌ای فنی دروازه مظاهری را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه ۶۱: شوت علی‌پور با اختلاف کمی به خارج رفت.

دقیقه ۷۰: ضربه اشکان دژاگه به راحتی توسط علی‌رضا بیرانوند مهار شد.

دقیقه ۷۶: شوت احمد نوراللهی با واکنش مظاهری به کرنر رفت.

دقیقه۸۷: کرنر ارسالی بازیکنان تراکتور بر روی دروازه پرسپولیس با واکنش مدافعان برگشت داده شد و توپ برگشتی با شوت احسان حاج صفی همراه شد ولی علیرضا بیرانوند توپ را دفع کرد.

در نهایت این دیدار با ۲ گلی که سرخپوشان توسط علی علیپور و وحید امیری به ثمر رسانده بودند، به نفع سرخپوشان به پایان رسید.

حواشی دیدار پرسپولیس-تراکتور

در اواخر نیمه اول اخراج ساکت الهامی باعث شد تا جو بازی متشنج شود. سرمربی تراکتور قصد داشت تیمش را بیرون بکشد اما پس از لحظاتی با خروج الهامی از زمین، بازی از سر گرفته شد.

علیرضا بیرانوند با در دست داشتن عکس نادر باقری یاد و خاطره این پیشکسوت فقید را گرامی داشت.

هواداران پرسپولیس با شعار یحیی امپراتور به سرمربی جدید خود خوش‌آمد گفتند.

هواداران ۲ تیم علیه یکدیگر شعارهایی را سر دادند.

علی خطیر معاون اسبق استقلال با حضور در ورزشگاه آزادی بازی پرسپولیس و تراکتور را از نزدیک تماشا کرد.

برخی از بازیکنان تراکتور که شاگرد یحیی گل محمدی بوده ‌اند، به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند.

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگوآنا(محمد حسین کنعانی‌زادگان)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب تراکتور

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری(سعید مهری)، اکبر ایمانی، رضا اسدی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه(رضا شکاری)، احسان حاج‌صفی و ساسان انصاری(عکاشه حمزاوی)

سرمربی: ساکت الهامی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش