قم دارای 450 نخبه ایثاگر است


حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن هنرمند روز یکشنبه در همایش...


حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن هنرمند روز یکشنبه در همایش تجلیل از نخبگان شاهد و ایثاگر و گرامیداشت چهل‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) اظهار کرد: در این استان ۶ هزار شهید، ۱۲ هزار جانباز و ۷۰۰ آزاده داریم که تعداد آنها با خانواده‌های گرانقدرشان حدود ۸۰ هزار تن می‌شود.

قم دارای 450 نخبه ایثاگر است

مدیر مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور نیز در این همایش، با گرامیداشت و خاطره شهیدان و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، بر پیروی راه شهیدان تاکید کرد.

عادل مهری همچنین در رابطه با فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور توضیحاتی را بیان کرد.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه امسال سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد (عراق) به شهادت رسید.

سپاه پاسداران بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه سال جاری در پاسخ به این اقدام تروریستی و همچنین انتقام خون سردار سلیمانی و یاران شهیدش ده‌ها موشک بالستیک را به سوی پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق شلیک کرد.

در این همایش یاد و خاطره حجت‌الاسلام‌والاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد (سید آزادگان) و شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گرامی داشته شد.

این همایش از سوی بنیاد شهید و امور ایثاگران استان با همکاری انجمن فرهنگی – اجتماعی آزادگان استان قم برگزار شد و در پایان از تعدادی از نخبگان آزاده، ایثارگر و شاهد استان قم تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه این همایش؛ تعدادی از اثرهای علمی و مکتوب نخبگان آزاده، ایثاگر و شاهد استان قم شامل کتاب و مقاله در معرض دید عموم قرار گرفته بود.

محمدرضا گروسی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، تعدادی از مسئولان استان، خانواده‌های شهدا، ایثارگر و آزاده نیز در این همایش حضور داشتند.

قم دارای 450 نخبه ایثاگر است

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت