سونامی افزایش قیمت در بازار ایران خودرو +جدول


سونامی افزایش قیمت در بازار ایران خودرو +جدول

پول نیوز - خودرو‌ها در مسابقه گرانی از هم سبقت گرفته و امروز ایران خودرویی‌ها تا چهار میلیون تومان گران شده‌اند

سونامی افزایش قیمت در بازار ایران خودرو +جدول

به گزارش پول نیوز، محصولات ایران خودرو در ادامه روند افزایش قیمت روز‌های گذشته، امروز یک دست سبزپوش به استقبال مشتریانشان آمده‌اند و تا چهار میلیون تومان گران شده‌اند. قیمت روز سمند LX با افزایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به مرز ۹۰ میلیون تومان رسیده و سمند EF۷ با افزایش قیمت یک میلیون تومانی، تا نرخ ۱۰۳ میلیون تومان پیشروی کرده است.

پژو ۴۰۵ GLX امروز یک میلیون تومان دیگر گران شده است. طوری که فعالان بازار خودرو در حال حاضر پژو ۴۰۵ GLX بنزینی را ۸۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کنند. این گرانی یک میلیونی باعث شده قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز به ۱۰۶ میلیون تومان برسد. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول حدود ۷۸ میلیون تومان است و ۲۸ میلیون کمتر از قیمت روز بازار اعلام می‌شود. امروز پژو ۴۰۵ SLX افزایش قیمت بیشتری را تجربه می‌کند. قیمت روز این خودرو یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بیشتر شده و به ۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که دیروز وارد کانال ۱۲۰ میلیونی شده بود، امروز روی این مرز متوقف شده و از معدود محصولات ایران خودرو است که گران‌تر نشده است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار عقب‌ماندگی خود از رقیبش را جبران کرده و با افزایش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۲۰ میلیون تومان رسیده و هم‌رده با پژو ۲۰۶ تیپ ۵ خرید و فروش می‌شود. در این بین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده و به ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

سهم پژو پارس از افزایش قیمت امروز محصولات ایران خودرو، گرانی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی است که باعث شده قیمت این محصول در بازار به ۱۰۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برسد. دانگ فنگ H۳۰ امروز دو میلیون تومان گران شده و تا ۱۶۹ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. رانا هم از قاعده افزایش قیمت در بین محصولات ایران خودرو مستثنی نیست و امروز یک میلیون تومان گران شده است. طوری که قیمت روز رانا در حال حاضر به ۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. رکورددار افزایش قیمت امروز در بین محصولات ایران خودرو، پژو 2008 است که حدود چهار میلیون تومان گران شده و به مرز 400میلیون تومان رسیده است.

دنا پلاس توربو به پیشروی خود ادامه می‌دهد و بیش از گذشته به کانال ۲۰۰ میلیونی نزدیک شده است. این محصول ایران خودرو امروز دو میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۱۹۲ میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس پا را فراتر گذاشته و امروز دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز این محصول ایران خودرو در حال حاضر ۱۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. دنا معمولی هم امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده و در بازار ۱۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.
سونامی افزایش قیمت در بازار ایران خودرو +جدول

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل