کادو برای ولنتاین


این روز یکی از باشکوهترین روزها برای ابراز عشق به هر کسی است. هرچند که این روز بیشتر برای عشاق اهمیت دارد. اما  در سراسر جهان این روز باشکوه  همچنین فرصتی است برای ابراز عشق به  هرکسی غیر از معشوقتان. این روز مهم، کوچک و  بزرگ و پیر و جوان ندارد. روزیست که میتوانید “عشق” این مهم ترین و موثرترین احساس را با کادوی های ولنتاین گرامی بدارید. فرصتی...

این روز یکی از باشکوهترین روزها برای ابراز عشق به هر کسی است. هرچند که این روز بیشتر برای عشاق اهمیت دارد. اما در سراسر جهان این روز باشکوه همچنین فرصتی است برای ابراز عشق به هرکسی غیر از معشوقتان. این روز مهم، کوچک و بزرگ و پیر و جوان ندارد. روزیست که میتوانید “عشق” این مهم ترین و موثرترین احساس را با کادوی های ولنتاین گرامی بدارید. فرصتی است که می توانید در آن به کسی که دوستش دارید بگویید “عشق ما جاودانه است و هر سال این احساس عمیق تر و ریشه ای تر می شود”.

ولنتاین نیز مانند روزهای خاص دیگر مراسم و آیین خودش را دارد. این مراسم در هرجای دنیا ممکن است با هم تفاوت داشته باشد، اما معمولا خرید گل و کادو ولنتاین در جعبه کادو ولنتاین به همراه یک عروسک کوچک جزو رسوم روز ولنتاین است.

کادو برای ولنتاین

بهترین کادو ولنتاین چیه؟

خیلی از خانوم ها و آقایون از هفته ها قبل درگیر فکر کردن ایده ولنتاین و خرید کادو ولنتاین هستند و دنبال پاسخ به این سوالات هستند.”واسه کسی که دوستش دارم چه کادو ولنتاینی بخرم؟” یا چی بخرم که همسرم یا پارتنرم از کادو ولنتاین خوشش بیاد؟” ” بهترین ایده ولنتاین چی می تونه باشه؟” و یا چه کادو ولنتاینی بخرم که لبخند رضایت رو بر لبان عشقم ببینم؟”

گالری طلای زرین چه پیشنهاداتی برای روز ولنتاین داره؟

طلای زرین با به شما کمک می کند که این روز باشکوه را تبدیل به خاطره ای قشنگ و به یادماندنی کنید. گالری طلای زرین با جواهرات زیبایی که در این روز و در “جشنواره ولنتاین همراه با تخفیف ویژه عشق” پیشنهادهای عالی برای کادوهای ولنتاین دارد. طلا کادوایست که حتما خانوم ها را خوشحال می کند مخصوصا اینکه طلا مقرون به صرفه ،خوش ساخت، زیبا و شیک باشد. اگر فکر میکنید دیر به فکر خرید کادوی ولنتاین افتاده اید اصلا نگران نباشید تیم متخصص طلای زرین جواهر زیبای سفارشی تان را ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت به دستتان می رسانند!

نماد های عشق مثل طرح دو قلب، شعر یا عبارت عاشقانه، پلاک اسم عشق، پلاک اسم معشوقتان و پلاک ترکیبی که برند طلای زرین افتخار این را داشته است که برای اولین بار در ایران آن را طراحی و تولید کند، محصولات بسیار زیبایی هستند که می توانند بهترین ایده در مراسم روز ولنتاین باشند همچنین میتوانید هر طرح دلخواهی را به طراحان متخصص زرین بسپارید و محصول طلایی زیباتر از آنچه که در ذهنتان بوده، تحویل بگیرید.

میتوانید پیشنهادات ویژه گالری طلای زرین را از اینجا مشاهده کنید.

کادو ولنتاین برای دختر چی مناسبه؟

برای خانومها طلا به صورت کلی رضایت بخش است. ایده ولنتاینِ گالری طلای زرین برای خانومها بیشتر گردنبند از جمله گردنبند اسم و نماد عاشقانه یا ماه تولد است که گزینه های بسیار مناسبی است. میتوانید پلاک سفارشی که می تواند اسم، نماد عاشقانه یا هر طرح رمانتیک دیگری که مدنظرتان باشد را سفارش بدهید. طرحان و سازندگان برند زرین با مشورت شما برای تولید یک کادو ولنتاین شیک و زیبا شما را در سورپرایز کردن معشوقه تان یاری خواهند کرد. همچنین می توانید برای طلایتان متعلقات زیبایی با قیمت مناسب مثل سنگ های زینتی و چرم های اصل انتخاب کنید.

پلاک اسم طلا و پلاک دو اسم

کادو برای ولنتاینکادو برای ولنتاینکادو برای ولنتاین

گردنبند طلا

کادو برای ولنتاینکادو برای ولنتاین

دستبند اسم طلا و دستبند چرم و طلا

کادو برای ولنتاینکادو برای ولنتاین

کادو ولنتاین برای پسر چی مناسبه؟

برخلاف گذشته استفاده از طلا صرفا مخصوص خانومها نیست. و میزان تقاضای طلا در بین خانومها و آقایان برابر است. پیشنهاد برند زرین در خرید طلا برای کادو ولنتاین برای مرد، دستبند اسم و دستبند نماد همچنین گردنبند پلاک اسم است که ایده ولنتاین های خاصی و بسیار مناسبی هستند. پلاک اسم بر روی دستبند چرم نمای بسیار زیبا و خیره کننده ای دارد. همچنین استفاده از سنگ اونیکس در گردنبند آقایان بسیار پر تقاضا و خواستنی است.

پلاک اسم طلا با سنگ اونیکس

کادو برای ولنتاینکادو برای ولنتاینکادو برای ولنتاین

دستبند چرم و طلا، دستبند طرح کات

کادو برای ولنتاینکادو برای ولنتاینکادو برای ولنتاینکادو برای ولنتاین

خبرهای خوب طلای زرین برای مشتریانش

تخفیف ویژه جشنواره روز ولنتاین پیشنهاد های ویژه برای روز ولنتاین تزئین کادوی ولنتاین جعبه کادو ولنتاین چوبیِ اسلیمی دست ساز و هنرمندانه ای که به صورت رایگان با طلا همراه است. طراحی رایگان کادو ولنتاین برای پسر کادو ولنتاین برای دختر ساخت طلا با پرداخت دو طرفه ساخت طلای سه بعدی کارت طلای تخفیف هفتاد هزارتومانی ارسال رایگان درب منزل و امکان خرید حضوری

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از حمله ترکیبی موشک‌ الماس و پهپاد انتحاری ابابیل به پایگاه سری اسرائیل