تاکنون ویروس کرونا در ایران شناسایی نشده است


تاکنون ویروس کرونا در ایران شناسایی نشده است

رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت خبر شناسایی یک مورد ابتلا به ویروس کرونا در فرودگاه امام خمینی (ره) را تکذیب کرد.

تاکنون ویروس کرونا در ایران شناسایی نشده است

حسین عرفانی رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خبر شناسایی یک مورد ابتلا به ویروس کرونا در فرودگاه امام خمینی (ره) در فضای مجازی اظهار کرد: این خبر صحت ندارد و مردم اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

رئیس اداره بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: تاکنون هیچ مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا ۲۰۱۹ تاکنون در ایران گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: ویروس کرونا سوغاتی مسافران از سرزمین چین +نکات بهداشتی

گفتنی است، ویروس کرونا تاکنون جمعیتی حدود ۵۴ میلیون نفر را در قرنطینه قرار داده‌ است، این ویروس برای نخستین بار در هوبی و شهر ووهان محسوب می شود و متاسفانه این ویروس به سراعت در حال انتشار است.

تاکنون موارد ابتلا به بیماری تایلند، تایوان، سنگاپور، هنگ کنگ، مالزی، عربستان، استرالیا، بریتانیا، ژاپن، ماکائو، کره جنوبی،فرانسه، مکزیک، آمریکا و کانادا گزارش شده است و برخی منابع خبری از شناسایی موردی از ویروس کرونا در پاکستان، کشور همسایه ایران هم خبر داده اند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده