کمک 3 و نیم میلیاردی حوزه صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان


کمک 3 و نیم میلیاردی حوزه صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: حوزه صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکنون بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به مردم مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، داود شهرکی گفت: حوزه صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکنون بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مردم مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان کمک کردند. این کمک ها از سوی واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی، اصناف و اتحادیه ها، کارکنان واحدهای تابعه و ... به دو صورت نقدی و غیرنقدی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی با اشاره به کمک های خودجوش فعالین حوزه صنعت،معدن وتجارت به پایگاه های سیار سطح استان و حساب های اعلامی از سوی نهاد های حمایتی افزود انواع مواد غذایی شامل آرد، نان، مرغ و گوشت قرمز منجمد، آب معدنی، کنسروجات، برنج، قند و ... از مهمترین اقلام ارسالی از حوزه صنعت، معدن و تجارت بوده است .

وی افزود بخاری، مواد شوینده و بهداشتی، ظروف یکبارمصرف، پتو، کفش و انواع پوشاک از جمله سایرکمک های غیرنقدی واحد های تولیدی وصنفی ارسالی به هموطنان سیستان وبلوچستان بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی ادامه داد: سعی شده است تا کمک های حوزه صنعت، معدن و تجارت استان به صورت متمرکز و با هماهنگی سازمانهای هلال احمر وستادبازسازی عتبات عالیات استان برای مناطق سیل زده ارسال گردد.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی حوزه صمت استان کماکان ادامه خواهد داشت گفت: واحدهای تولیدی و اصناف و بازاریان خراسان جنوبی همواره در صحنه های مختلف بخصوص کمک رسانی به هموطنان در شرایط بحرانی نقش مهمی ایفا کردند و در کنار مردم و مسئولین بوده اند و امیدواریم در ادامه نیز با همدلی بتوانیم به مردم سیل زده در جنوب شرق کشور کمکهای بیشتری نمائیم./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی