راهنمای انتخاب انگشتر با توجه به مدل دست


راهنمای انتخاب انگشتر با توجه به مدل دست

از زمان های بسیار قدیم ، انگشتر مقدس ترین و ارزشمندترین جواهری بوه  که یک شخص میتوانسته بپوشد. انتخاب حلقه مناسب خیلی ام ساده ای نیست.مدل های مختلف انگشتر می تواند ظاهر دست شما را زیباتر نشان دهد . به همین دلیل ما در  دکوریکور با راهنمایی مفید به شما کمک خواهیم کرد تا حلقه مناسب برای دستتان را انتخاب کنید .   انتخاب مدل انگشتر با توجه به سن...

از زمان های بسیار قدیم ، انگشتر مقدس ترین و ارزشمندترین جواهری بوه که یک شخص میتوانسته بپوشد. انتخاب حلقه مناسب خیلی ام ساده ای نیست.مدل های مختلف انگشتر می تواند ظاهر دست شما را زیباتر نشان دهد .

به همین دلیل ما در دکوریکور با راهنمایی مفید به شما کمک خواهیم کرد تا حلقه مناسب برای دستتان را انتخاب کنید .

راهنمای انتخاب انگشتر با توجه به مدل دست

راهنمای انتخاب انگشتر با توجه به مدل دست

راهنمای انتخاب انگشتر با توجه به مدل دست

راهنمای انتخاب انگشتر با توجه به مدل دستانتخاب مدل انگشتر با توجه به سن شما :

این مدل انگشتر که حالت رینگی دارد و در وسط آن یک نگین کوچک کار شده است مناسب دستی است که پوست بدون چروک دارد. انگشتر رینگ پهن با سنگ بزرگ مناسب دستهایی است که کمی چین و چروک دارند و یا دست هایی که رگ های آن برجسته است.

مدل های انگشتر با توجه به شکل دست:

انگشتر با سنگ های کشیده انگشت شما رو ظریف تر و کشیده تر نشان می دهد . اگر انگشتان بلند و کشیده دارید می توانید از انگشتربه همراه بند انگشتی استفاده کنید .به طور مثال: دو حلقه در یک انگشت . اگر انگشت کشیده و بلند دارید از انگشتر هایی که سنک بلند و یا سنگ بیضی دارد باید خودداری کنید . حلقه ی ظریف با سنگ بزرگ که حسابی جلب توجه می کند مناسب دست هایی است که بند انگشت های آنها پهن تر از انگشت است و تناسب ندارد برای ایجاد خطای دیده این مدل انگشتر را توصیه می کنیم . انگشتر با تزئینات مستطیل انگشتان را کوچکتر نشان می دهد بنابراین اگر انگشتان کوتاهی دارید اصلا از این مدل انگشتر استفاده نکنید.

با توجه به آداب و رسوم :

انگشتر الماس فقط برای لباس مجلسی و مهمانی های شب است و هرگز آن را با استایل شلوار جین و ژاکت نپوشید . هیچوقت از تمام انگشتر هایتان در یک لحظه استفاده نکنید زیرا نشانگر عدم سلیقه است بنابراین بهتر است متناسب با استایل های خود و در مناسبت های مختلف ست کنید . انگشتر مناسب انگشت اشاره ،انگشتری است ظریف که ساختار کلی آن رینگ نازک و دارای طرح هندسی در رینگ است .
بازگشت به بالا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته