لیگ جهانی کاراته وان؛ اباذری با پیروزی برابر حریف عربستانی به مدال برنز دست یافت


لیگ جهانی کاراته وان؛ اباذری با پیروزی برابر حریف عربستانی به مدال برنز دست یافت

صالح اباذری در مصاف با حریف عربستانی خود به برتری دست یافت.

طرفداری - نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی مردان در رده بندی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس نماینده عربستان را 3 بر صفر شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

به گزارش فارس، سومین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس 2020 از صبح روز شنبه در ورزشگاه پیردوکوبرین شهر پاریس آغاز شده و در روز پایانی این رقابت ها و در وزن 84+ کیلوگرم، صالح اباذری 2 بر صفر لوکا کاستا از بلژیک را شکست داد. سپس 6 بر 2 فادل بوساژ از فرانسه را برد. در بازی سوم 3 بر صفر محمد البحری از مراکش صفر را مغلوب کرد و به نیمه نهایی رسید.

او در نیمه نهایی در ثانیه پایانی یک بر صفر نتیجه را به دنیلسون ژاکوت از فرانسه واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. اباذری امروز برای کسب مدال برنز به به مصاف طارق حمدی از عربستان دارنده 2 طلا و یک برنز آسیا رفت و در پایان با نتیجه 3 بر صفر نماینده عربستان را شکست داد و مدال برنز را بر گردن آویخت.

پیش از آغاز این دیدار اسپینوز رییس فدراسیون جهانی کاراته وارد سالن مسابقات شد و با حضور در جایگاه ویژه از نزدیک به دقت این رقابت را تماشا می کرد.

امروز (یکشنبه) در فینال این رقابت ها بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم کومیته مردان به مصاف نماینده فرانسه خواهد رفت.

حمیده عباسعلی هم در بخش کومیته بانوان در مبارزه اول مقابل نماینده دانمارک دو بر صفر به پیروزی رسید. در دور دوم عباسعلی 2 بر صفر دومینیکا تاتاروآ از اسلواکی را مغلوب کرد. سپس 4 بر 2 مقابل آنا لائوره فلورنتین از فرانسه به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. در این مرحله 3 بر صفر از سد الساندرا استوبلوا از بلغارستان گذشت و فینالیست شد تا امروز (یکشنبه) برای کسب مدال طلا به مصاف ملتم هوکااوغلو از ترکیه برود.

امروز در رده بندی مسابقات نیز سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم به مصاف رادوا از مصر رفت و این دیدار با نتیجه 4 بر یک به سود نماینده مصر تمام شد و بهمنیار از رسیدن به مدال باز ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند