پرچم ژاپن در آزادی/ هواداران پرسپولیس علیه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شعار دادند


پرچم ژاپن در آزادی/ هواداران پرسپولیس علیه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شعار دادند

باز شدن پرچم ژاپن روی سکوهای ورزشگاه آزادی باعث درگیری لفظی بین هواداران پرسپولیس و تراکتور سازی شد.

پرچم ژاپن در آزادی/ هواداران پرسپولیس علیه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شعار دادند
به گزارش صدای ایران، تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر در کمتر از ۴۵ دقیقه دیگر مسابقات خودشان را آغاز می‌کنند.

* هواداران تیم تراکتور روی سکوهای ورزشگاه آزادی اقدام به نشان دادن پرچم ژاپن کردند که این اتفاق باعث ایجاد درگیری لفظی شدیدی بین هواداران دو تیم شد.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس پیش از شروع مسابقه علیه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شعار دادند و به او توهین کردند.

* دروازه‌بانان دو تیم اولین نفراتی بودند که برای گرم کردن وارد زمین شدند. علیرضا بیرانوند و بوژیدار رادوشویچ زودتر از رشید مظاهری و دیگر دروازه‌بانان ذخیره تراکتور پا به چمن سبز ورزشگاه گذاشتند. در هنگام ورود رشید مظاهری به زمین مسابقات هواداران تراکتور او را به شدت تشویق کردند و این دروازه‌بان به سمت آنها رفت و به ابراز احساسات پرشورها پاسخ داد.

* بازیکنان تیم تراکتور زودتر از بازیکنان پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شدند. تراکتوری‌ها با گرمکن‌های قرمز و بازیکنان تیم پرسپولیس با گرمکن‌هایی به رنگ طوسی در زمین مشغول گرم کردن هستند.

* هواداران تیم پرسپولیس علیرضا بیرانوند و رادوشوویچ را به شدت تشویق کردند.

* به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) و ایام فاطمیه تعدادی از همیاران هوادار با در دست داشتن پرچم‌های مشکی منقش به نام فاطمه زهرا (س) در کنار زمین حاضر شدند.

* حدود ۱۰ هزار نفر از علاقمندان فوتبال در ورزشگاه آزادی برای تماشای این مسابقه حاضر شدند.

*پیش از آغاز بازی اسکوربورد ورزشگاه آزادی با پخش تصاویری از استان سیستان و بلوچستان و با پیام "در کنارتم هموطن" به ابراز همدردی با مردم سیل زده این استان پرداخت. همچنین اسکوربورد ورزشگاه با پخش تصاویری از شهید سلیمانی یاد سردار دل‌ها را گرامی داشت.

*جایگاه هواداران تراکتور در طبقه پایین ورزشگاه آزادی پر شده و سکوهای مختص آنها در طبقه دوم نیز در حال تکمیل ظرفیت است.

* هواداران تیم پرسپولیس اقدام به تشویق بشار رسن کردند و این بازیکن نیز به سمت آنها رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. همچنین شجاع خلیل‌زاده و سیدجلال حسینی توسط هواداران سرخپوش تهرانی به شدت تشویق شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس