ثبت سرعت غیرمجاز 12درصد خودروها در جاده‌های استان سمنان


ثبت سرعت غیرمجاز 12درصد خودروها در جاده‌های استان سمنان

عصر خودرو- براساس آمارهای تحلیلی از دوربین‌های نظارتی این اداره کل در طول محورهای مواصلاتی استان12 درصد خودروها در محورهای این استان مرتکب تخلف سرعت غیرمجاز می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از ثبت بیش از 71 هزار و 250 تخلف توسط سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور طی ده ماهه سالجاری خبرداد .

احسان منصورکیایی افزود:طی ده ماه سالجاری 71 هزار و 250 تخلف توسط سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور استان ثبت شده و جهت اعمال قانون به پلیس ارسال گردید.

وی با اشاره به اینکه کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از سیستم های هوشمند ITS از اولویت های اصلی این اداره کل است، افزود: درحال حاضر 56 دستگاه تردد شمار، 59 سامانه ثبت تخلف و 22 دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان فعال می باشند و در یافت اطلاعات برخط تردد و مدیریت ترافیک در محورهای مواصلاتی استان توسط این سیستم ها انجام می‌گیرد.

منصورکیایی بر لزوم رعایت قوانین به منظور کاهش سوانح جاده‌ای تاکید کرد و ادامه داد: براساس آمارهای احصا شده توسط سامانه‌های ترددشماری در طی این مدت‌، سرعت متوسط ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان 88کیلومتر بر ساعت بوده و همچنین درصد وسایل نقلیه با تخلف سرعت غیرمجاز 12 درصد بوده است .‌

وی با اشاره به اینکه رعایت فاصله طولی با سایر وسائل نقلیه از الزامات ایمنی در رانندگی است، افزود : 10 درصد تخلفات ثبت شده توسط سامانه‌های ترددشماری در 10 ماهه سالجاری مربوط به فاصله طولی غیرمجاز بوده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: رانندگان خودروها در سفر، رعایت مقررات و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز را مهمترین اصل بدانند تا زمینه کاهش تصادفات جاده ای در استان فراهم شود.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی