توزیع پنج کیلوگرم هروئین در اراک ناکام ماند


توزیع پنج کیلوگرم هروئین در اراک ناکام ماند

اراک - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گفت: توزیع پنج کیلوگرم هروئین و مقادیری شیشه در اراک با اقدام به‌موقع ماموران پلیس ناکام ماند و سه توزیع کننده مواد مخدر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «احمدرضا چگنی» افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در انجام تحقیقاتی از فعالیت چند توزیع کننده عمده موادمخدر در سطح شهرستان اراک مطلع شده و با سرعت عمل و با برنامه‌ریزی عملیاتی از هدف پلید آنان ممانعت شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی و میدانی پلیس، افراد مذکور مورد شناسایی قرار گرفته و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال یک محموله موادمخدر از استان تهران به داخل استان هستند.
سرهنگ چگنی اظهار داشت: تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند وسیله نقلیه این قاچاقچیان را در ورودی شهرستان اراک متوقف کنند و سه سرنشین آن دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی پنج کیلوگرم هروئین و مقادیری نیز شیشه کشف شد و با تأکید بر عزم راسخ پلیس در مبازره هدفمند با پدیده شوم مواد مخدر متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

کشف ۳۹۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خنداب
فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: ۳۹۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر امسال در این شهرستان کشف شده و ۳۹۸ معتاد تابلو نیز در این مدت در عملیات‌های پلیس این شهرستان ساماندهی شدند.
به گزارش پایگاه پلیس استان مرکزی، سرهنگ «عبدالرضا جودکی» افزود: در تداوم طرح بهبود سطح امنیت در جامعه و تامین مطلوب نظم و امنیت امسال در خنداب اقدامات و برنامه‌های در دستور کار قرار گرفته است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان در قلب ایران قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج