اخذ وام بانک رسالت با کمترین بهره


اخذ وام بانک رسالت با کمترین بهره

بانک رسالت از جمله بانک هایی است که به شکل قرض الحسنه فعالیت دارد و به ارائه وام های متنوع از جمله؛ وام مسکن، ازدواج، خودرو، طلا، موبایل و غیره می پردازد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، افرادی که به دنبال دریافت وام بانکی در کمترین زمان و بدون بهره هستند می توانند به افتتاح حساب در این بانک بپردازند. وام بانک رسالت تنها با کارمزد 2 درصد، با توجه به میزان سپرده ای که مشتریان نزد بانک می گذارند و بر اساس مدت زمان سپرده گذاری به افراد تعلق می گیرد. همزمان با افتتاح حساب در بانک به صورت حضوری و یا غیرحضوری، افراد حقیقی و یا حقوقی باید در سامانه ی imerat.ir ثبت نام کنند. دفترچه راهنمای بارگذاری شده بر روی این سامانه را مطالعه نمایند تا به انتخاب نوع وام مورد نظر بپردازند. سپرده افراد باید به میزان 3 ماه متوالی نزد بانک به امانت باشد، تا وام بانک رسالت بدان تخصیص یابد. بازپرداخت وام بانکی اخذ شده از بانک رسالت می بایستی در بازه زمانی1 تا 5 سال تسویه گردد.

دریافت وام بانک رسالت بدون سپرده

چنانچه به وامی به مبلغ 10 میلیون تومان نیاز داشته باشید و به دنبال وام بانکی کم بهره و بدون سپرده گذاری با بازپرداخت مناسب هستید، وام بانک رسالت می تواند بهترین گزینه باشد. دریافت وام بانک رسالت به لحاظ صرفه اقتصادی و زمانی نسبت به سایر بانک ها، بهتر و طی کردن فرایندهای اخذ وام در بانک رسالت آسان تر است. برای گرفتن وام ده میلیون تومانی از این بانک، شما ابتدا بایستی در این بانک افتتاح حساب نمایید. بدین منظور باید به صورت حضوری و یا غیرحضوری اقدام کنید. در افتتاح حساب حضوری از طریق مراجع به یکی از شعب بانک رسالت، با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه عکس دار و تصویر صفحات آن می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به افتتاح حساب در این بانک بپردازید. در افتتاح حساب غیرحضوری، ابتدا باید به عنوان مشتری در سایت بانک قرض‌الحسنه رسالت به نشانی https:// ibank.rqb.irثبت نام نمائید. بعد از مدت زمان کوتاهی همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت، در محل شما حاضر گشته و نسبت به احراز هویت و تطبیق مدارک شما اقدام می نمایند. جهت محاسبه مبلغ وام بانکی رسالت مورد نظر شما، بعد از معین شدن میانگین حساب تان در سیستم مرات، مطابق آن وام به گیرنده تعلق می گیرد حتی چنانچه فرد حساب فعالی نداشته باشد. چنانچه حتی اگر حساب فعالی نداشته باشید، می‌توانید میزان مبلغ کمی را برای چند (معمولاً ۳ تا ۶) ماه در حساب قرض‌الحسنه سپرده‌گذاری کرده و سپس به گرفتن وام بانک رسالت اقدام نمائید.

شکل1. انواع وام های بانک رسالت

اخذ وام بانک رسالت با کارمزد 2 درصد

بانک قرض الحسنه رسالت با هدف کمک به حل مشکلات مردمی به ویژه افراد نیازمند اقدام به ارائه وام بانک رسالت با کمترین بهره و کارمزد می نماید. کلیه افراد حقیقی و حقوقی می توانند جهت دریافت وام بانکی از بانک قرض الحسنه رسالت اقدام نمایند. مراجعه کنندگان در بار اول مبلغ 20 میلیون تومان، و در دفعات بعدی 30 میلیون تومان می توانند وام اخذ نمایند. برای دریافت انواع وام، افراد باید مدت زمان 3 ماه سپرده خود را نزد بانک به امانت بگذارند. گرچه وام بانک رسالت می بایستی کارمزد چهار درصدی دریافت می کرد، اما با تلاش بنیان گذاران این بانک، این رقم به 2 درصد کاهش یافته تا افراد بیشتری بتوانند از خدمات بانکی این بانک بهره مند گردد. گرچه شایان ذکر است که برای تسهیلات مختلف در این بانک، کارمزد صفر تا چهار درصد لحاظ شده است. ما به ازای گذشت هر سال، تسهیلات گیرندگان موظف به پرداخت دو درصد کارمزد می گردند.

شرایط اخذ وام بانک رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت، در زمره بانک های خوشنام و کاراست که بدون دریافت سود به ارائه وام به متقاضیان می پردازد. در بانک رسالت، به میزان مبلغی که سپرده گذاری می نمایید، می توانید در سامانه مرات امتیاز کسب کنید و بر اساس امتیاز کسب شده و طی شدن مدت زمان 3 الی 6 ماه به دریافت وام بانک رسالت اقدام نمایید. مدت زمان انتظار برای اخذ وام بانک رسالت، همچنین به عوامل مختلفی از جمله؛ سیاست کلی بانک، اعتبارات شعبه، شناخت شعبه از مشتری بستگی دارد. در صورتیکه به مبلغ بیشتری جهت اخذ وام بانک رسالت نیازمندید، باید میزان بیشتری را سپرده‌گذاری نمائید و یا مدت زمان بازپرداخت اقساط خود را کاهش دهید که بتوانید مبلغ وام تان را افزایش بدهید. برخی افراد نیز اقدام به فروش میزان زمان سپرده خود و یا واگذاری آن با شرایطی خاص می کنند که در صورتی که به صورت فوری نیازمند اخذ وام هستید، می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان و مشتریان بانک از وجود چنین مواردی آگاه شوید. بازپرداخت وام بانکی رسالت معمولا کمتر از مدت زمان یکسال تعیین می شود و در قالب قراردادهای چندماهه و به شکل سر رسید می باشد. عمدتا حداکثر زمان به منظور بازپرداخت وام بانکی رسالت،60 ماه می باشد.

شکل2. شرایط دریافت وام بانک رسالت

مدارک لازم جهت اخذ وام بانکی رسالت

جهت اخذ وام ده میلیون تومانی شما نیازمند:

اصل و کپی شناسنامه اصل و کپی کارت ملی وام گیرنده و ضامن یک فقره چک از وام گیرنده تحویل قبض تلفن محل زندگی ارائه یک فقره چک از ضامن ارائه فیش حقوقی و یا حکم کارگزینی وام گیرنده و ضامن (درصورت کارمند بودن) ارائه نامه کسر از حقوق، حضور ضامن در شعبه می باشید.

برای اخذ وام 20 میلیون تومانی به ارائه دو فقره چک از دو ضامن مختلف، عدم وجود چک برگشتی و یا بدهی معوقه برای ضامن و وام گیرنده نیازمندید.

دریافت مشاوره جهت اخذ وام بانک رسالت

جهت دریافت وام بانکی رسالت و به منظور کسب اطلاعات دقیق شما می توانید به سایت این بانک و یا دفترچه راهنمای تدوین شده در این خصوص در سایت imerat.irمراجعه و با مطالعه قوانین و مقررات درج شده، سرعت گرفتن اخذ وام خود را افزایش دهید. در دفترچه راهنمای اخذ وام بانی رسالت به شیوه ای شفاف درج شده است که شما نیازمند چه مدارک و طی نمودن چه مسیر و فرایندهایی جهت اخذ وام می باشید. راه دیگر دریافت مشاوره های تخصصی مراجعه حضوری به شعب مختلف بانک رسالت در اقصی نقاط شهر تهران و اخذ مشاوره های رایگان و حضوری است. همچنین مطالعه بروشور و پمفلت های تنظیم شده توسط ریاست محترم بانک ها را به شما اکیدا توصیه می نمایند. افرادی که قبلا نیز از این بانک وام دریافت نموده اند، اطلاعات خوبی را در زمینه فرایندهای طی شده می توانند در اختیار شما قرار دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد