اختصاص شعب ویژه تامین اجتماعی برای رسیدگی به شرکت های دانش بنیان


اختصاص شعب ویژه تامین اجتماعی برای رسیدگی به شرکت های دانش بنیان

پول نیوز - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه بررسی مشکلات و مسائل شرکت های دانش بنیان بر اختصاص شعب ویژه تامین اجتماعی برای رسیدگی به امور بیمه ای شرکت های دانش بنیان تاکید کرد .

اختصاص شعب ویژه تامین اجتماعی برای رسیدگی به شرکت های دانش بنیانبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه ای که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، برگزار شد به تصویب بخشنامه ای که در راستای بسته اقتصاد مقاومتی و حمایت از کارگاه ها و شرکت های دانش بنیان در ابتدای امسال اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این بخشنامه کارگروه مشترکی بین سازمان تامین اجتماعی و شرکت های دانش بنیان به منظور رفع ابهام در امور اجرایی شرکت های فعال دانش بنیان تشکیل شده است.


وی بر همکاری و تعامل سازمان تامین اجتماعی و مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با شرکت های دانش بنیان تاکید کرد .


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لزوم تغییر نگرش در موضوع آینده کار را مهم دانست و افزود: با توجه به شرایط حال و آینده بازار کار باید اصلاحاتی در این زمینه شکل گیرد.


در این جلسه وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی بر رسیدگی به امور حسابرسی دفاتر شرکت های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت های قانونی در امور پژوهش ها در صورتی که مغایرتی با قانون نداشته باشد تاکید کرد.


در این جلسه سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور نیز دغدغه ها و مشکلات شرکت های دانش بنیان از جمله در زمینه مسائل بیمه ای و بخشودگی جرایم بیمه ای این شرکت ها را مطرح و از همکاری و تعامل وزیر تعاون، کار و اجتماعی در زمینه شرکت های دانش بنیان و استارتاپی قدردانی کرد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس