” به زودی” دقیقا چه زمانی است؟ سرگیجه برای پیدا کردن سرمربی تیم ملی !


” به زودی” دقیقا چه زمانی است؟ سرگیجه برای پیدا کردن سرمربی تیم ملی !

پروسه انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، تبدیل به یک سرگیجه! شده است. نوشته ” به زودی” دقیقا چه زمانی است؟ سرگیجه برای پیدا کردن سرمربی تیم ملی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

” به زودی” دقیقا چه زمانی است؟ سرگیجه برای پیدا کردن سرمربی تیم ملی !

پروسه طولانی مدت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۵
” به زودی” دقیقا چه زمانی است؟ سرگیجه برای پیدا کردن سرمربی تیم ملی !

پروسه انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، تبدیل به یک سرگیجه! شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینکه جیانی دی‌بیاسی گزینه هدایت تیم ملی هست یا نه، سوالی است که مسئولان فدراسیون در پاسخ دادن به آن با یکدیگر هماهنگ نیستند.

در شرایطی که رسانه‌های اروپایی مدعی‌اند مربی ایتالیایی فاصله زیادی تا رسیدن به نیمکت تیم ملی ندارد، از داخل فدراسیون اخبار متفاوتی درباره سرنوشت جانشین ویلموتس منتشر شده است.

دیروز برایتان نوشتیم که سرپرست فدراسیون فوتبال در مصاحبه هفته گذشته‌اش با برنامه فوتبال برتر، ایتالیایی بودن سرمربی بعدی تیم‌ملی را رد کرده و اگر بخواهیم به حرف او استناد کنیم، طبیعتا دی‌بیاسی شانسی برای هدایت تیم ملی نخواهد داشت.

دیروز هم محمود شیعی به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد سرمربی تیم ملی قطعا یک مربی ایرانی است منتهی صحبتهای امروز سرپرست دبیرکلی فدراسیون نشان می‌دهد که نمی‌توان با قطعیت از ایرانی بودن سرمربی تیم‌ملی حرف زد چرا که به گفته ابراهیم شکوری، فدراسیون هم گزینه ایرانی دارد هم گزینه خارجی.

اینکه گزینه خارجی مورد نظر فدراسیون، جیانی دی‌بیاسی است یا نه، سوالی است که نباید انتظار داشته باشیم مدیران فدراسیون بخواهند در موردش شفاف سازی کنند. تنها جمله دوستان! این است که سرمربی تیم‌ملی به زودی معرفی خواهد شد. حالا اینکه این ” به زودی” دقیقا چه زمانی است، واقعا نمی‌دانیم چه توضیحی باید در مورد آن بدهیم. فوتبالی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!