تدارک مسجد مقدس جمکران برای فاطمیه/ از سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان تا برپایی نمایشگاه «عفاف و حجاب»


تدارک مسجد مقدس جمکران برای فاطمیه/ از سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان تا برپایی نمایشگاه «عفاف و حجاب»

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی با اعلام برنامه‌های مسجد مقدس جمکران ویژه ایام شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: برگزاری مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و برپایی نمایشگاه «عفاف و حجاب» از جمله این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین «یاسین حسین آبادی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با اعلام برنامه های مسجد مقدس جمکران ویژه ایام فاطمیه دوم، اظهار کرد: ویژه برنامه میعادگاه منتظران برای ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها از جمعه، چهارم بهمن ماه و با مشارکت هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام آغاز شده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، استاد حوزه در جمع منتظران و مهدی باوران و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) از بخش های این ویژه‌برنامه است.

وی تصریح کرد: در حاشیه آئین های عزاداری، نمایشگاه «حجاب و عفاف» نیز در صحن رسول اعظم(ص) در شب های چهارشنبه و جمعه این هفته فعال و پذیرای زائران است.

حجت الاسلام حسین آبادی با اشاره به همزمانی برنامه هفتگی «توسل به حریم کبریا» با شب شهادت حضرت زهرا(س)، بیان کرد: در این آئین حجت الاسلام علیرضا پناهیان سخنرانی و حجت الاسلام احمد پناهیان دعای پرفیض توسل را قرائت می کند.

وی با بیان اینکه در ظهر روز شهادت حضرت زهرا(س) مصادف با 9 بهمن نیز آئین عزاداری در مسجد امام علی(ع) میعادگاه منتظران برگزار می شود، گفت: پنجشنبه، 10 بهمن آئین «کمیل عارفانه» با سخنرانی و کمیل خوانی حجت الاسلام سیدمهدی محمدی برگزار می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران درباره برنامه های روز جمعه این مسجد برای زائران، خاطرنشان کرد: مراسم «ندبه انتظار» با قرائت دعای ندبه توسط محمد ایرانی و سخنرانی حجت الاسلام سیدحسین آقامیری در صبح جمعه، 11 بهمن برگزار می شود؛ قرائت زیارت پرفیض آل‌یاسین در عصر همان روز پایان بخش برنامه های مسجد مقدس جمکران در هفته جاری است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...