مردی در ولایت کاپیسا، برادرش را به علت باخت تیم بارسلونا به قتل رساند


مردی در ولایت کاپیسا، برادرش را به علت باخت تیم بارسلونا به قتل رساند

مقام های محلی در ولایت کاپیسا می گویند که یک مرد در ولسوالی حصه دوم کوهستان این ولایت پس از یک درگیری لفظی برادرش را به قتل رسانده و خودش از ساحه فرار کرده است. عبدالشایق شورش کوهستانی، سخنگوی فرماندهی پولیس ولایت کاپیسا به رسانه‌ها گفته است که این رویداد شب گذشته حوالی ساعت 10:00 شب (شنبه 5 دلو) رخ داده است. وی گفت:” باشندگان محل به...

مردی در ولایت کاپیسا، برادرش را به علت باخت تیم بارسلونا به قتل رساند

مقام های محلی در ولایت کاپیسا می گویند که یک مرد در ولسوالی حصه دوم کوهستان این ولایت پس از یک درگیری لفظی برادرش را به قتل رسانده و خودش از ساحه فرار کرده است.

عبدالشایق شورش کوهستانی، سخنگوی فرماندهی پولیس ولایت کاپیسا به رسانه‌ها گفته است که این رویداد شب گذشته حوالی ساعت ۱۰:۰۰ شب (شنبه ۵ دلو) رخ داده است.

وی گفت:” باشندگان محل به پولیس گفته‌اند که این دو بردار بر سر  برد و باخت فوتبال میان تیم‌های “بارسلونا و والنسیا” درگیری لفظی کرده‌ اند و پس از آن ماجرا به درگیری کشیده است”.

آقای شورش تأکید کرد که تحقیقات پولیس در این زمینه جریان دارد.

به گفته عبدالشایق شورش کوهستانی، این مرد، بردارش را پس از درگیری لفظی به ضربات چاقو مجرح ساخته که در مسیر انتقال به شفاخانه جان باخته است. 

به گفته مردم محل، این دو بردار در گذشته نیز اختلاف و دعوا بین هم داشته‌ اند.

شب گذشته تیم‌های بارسلونا و والنسیا در هفته بیست و یکم لالیگا به مصاف هم رفتند که تیم والنسیا توانست با ارایه یک بازی درخشان مهمان خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج