فیلم سینمایی انیمیشن قدیمی «بامبی» ساخته می‌شود


فیلم سینمایی انیمیشن قدیمی «بامبی» ساخته می‌شود

کمپانی دیزنی در ادامه پروژه ساخت فیلم‌های سینمایی بر اساس انیمیشن‌های قدیمی، این بار انیمیشن کلاسیک «بامبی» محصول سال 1942 را در برنامه خود قرار... ادامه مطلب... نوشته فیلم سینمایی انیمیشن قدیمی «بامبی» ساخته می‌شود اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

کمپانی دیزنی در ادامه پروژه ساخت فیلم‌های سینمایی بر اساس انیمیشن‌های قدیمی، این بار انیمیشن کلاسیک «بامبی» محصول سال ۱۹۴۲ را در برنامه خود قرار داده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا به نقل از ورایتی،«جنوا رابرتسون دورت» و «لیندسی بیر» نگارش فیلمنامه محصول جدید کمپانی دیزنی را بر عهده خواهند داشت و «کریس ویتز» و «پل ویتز» نیز در مقام تهیه‌کننده با این پروژه همکاری خواهند داشت.

نسخه جدید «بامبی» یک فیلم-انیمیشن است که با استفاده از تکنیک‌های CGI استفاده شده در فیلم‌های جدید «کتاب جنگل» و «شیرشاه» ساخته می‌شود و داستان آن درباره گوزنی است که با یک خرگوش و راسو دوست می‌شود و با مشکلات مرگ مادرش به دست یک شکارچی مواجه می‌شود.

استراتژی کمپانی دیزنی برای ساخت فیلم‌های سینمایی بر اساس انیمیشن‌های کلاسیک‌ محصول خودش از سال ۲۰۱۰ با «آلیس در سرزمین عجایب» آغاز شد و این مجموعه فیلم‌ها تاکنون به فروش جهانی ۸.۲ میلیارد دلار دست یافته‌اند. امسال فیلم «مولان» به کارگردانی «نیکی کارو» از این مجموعه به سینما می‌آید.

همچنین «راب مارشال» مشغول ایجاد مقدمات برای ساخت فیلم «پری دریایی کوچک» با همکاری چهره‌هایی چون «ملیسا مک‌کارتی» و «خاویر باردم» است و «رابت زمه‌کیس» نیز برای کارگردانی نسخه سینمایی جدید بر اساس انیمیشن معروف «پینوکیو» انتخاب شده است. «مارک وب» نیز قرار است نسخه لایو-اکشن انیمیشن «سفید برفی و هفته کوتوله» را کارگردانی کند.

پیش از این فیلم‌های چون «آلیس در سرزمین عجایب»، «مالفیسنت»، «سیندرلا»، «زیبای خفته»، «کتاب جنگل»، «دامبو»، «علاء‌الدین» و «شیر شاه» بر اساس انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی ساخته شده است.

منبع فیلم : BestStickers

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا