قیمت خودرو باید کاهش یابد


قیمت خودرو باید کاهش یابد

عصر خودرو- عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو گفت: وضعیت خودروسازان و قطعه‌سازان در 6 ماه دوم سال بهتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش نیوز ، محمد شهپری عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو گفت: در 6 ماه اول سال با انبوهی از خودروهای کف پارکینگ مواجه بودیم. امروز خودروهای کف پارکینگ سایپا به صفر رسیده و ایران‌خودرو نیز به 15 هزار رسیده است.

وی ادامه داد: تولید خودرو در 6 ماه دوم سال 2 برابر شده است. در ابتدای سال قطعه‌سازان و خودروسازان با مشکلات جدی مواجه بودند اما درحال‌حاضر شرایط بهتر شده است. برنامه ایران‌خودرو برای سال آینده نیز 600 هزار دستگاه است.

شهپری افزود: نرخ خودرو باید کاهش پیدا کند و نباید قیمت‌ها چنین شرایطی داشته باشد. یک سری از این موارد مربوط به دلالان است. لازم به ذکر است در زمینه ساخت داخل از چالش‌ها فرصت به وجود آمده و ظرفیت آن در کشور وجود دارد.

وی در پایان گفت: واقعیت این است که خودروساز در حال زیان کردن است و شرایط تکلیفی بوده است. چطور باید اجازه داده شود که نرخ فولاد عرضه شده 10 درصد افزایش داده شود. همین قضیه در مورد آلومینیوم نیز وجود دارد. ما دنبال ساخت داخل هستیم ولی دولت باید فکری بابت این قضیه کند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر