خبرهای کوتاه انتظامی یکشنبه گلستان


خبرهای کوتاه انتظامی یکشنبه گلستان

گرگان - ایرنا - کشف 7 تن چوب جنگلی قاچاق در بندرگز، دستگیری 12 سارق حرفه ای در استان و کشف و ضبط 72 کیلوگرم تریاک در ایستگاه تیل‌آباد از جمله خبرهای کوتاه انتظامی روز یکشنبه گلستان است.

رییس پلیس آگاهی گلستان گفت: در نتیجه اقدامات و تلاش های صورت گرفته در طرح مبارزه با سرقت های خشن در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ سارق حرفه ای در استان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مجتبی مروتی با بیان اینکه ۹ نفر از متهمان سابقه دار بودند اظهار داشت: سارقان در تحقیقات اولیه پلیس به ارتکاب ۲۵ فقره انواع سرقت از جمله کیف قاپی اعتراف کردند.

**

فرمانده انتظامی گنبد گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر این شهرستان با اشراف اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه یکی از سوداگران مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از کیف همراه وی ۳ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ علی‌فر همچنین از دستگیری سارق کابل برق در گنبدکاووس خبر داد و گفت: این متهم بعد از دستگیری به ۱۰ فقره سرقت کابل برق اعتراف کرد.

**

سرهنگ عباس حیدری فرمانده انتظامی بندرگز گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به ۵ دستگاه خودرو حامل بار چوب مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند که در بازرسی از خودروها ۷ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد.

**

سرهنگ محید زائری رییس پلیس مبارزه با موادمخدر گلستان از کشف یک محموله تریاک به وزن ۷۳ کیلوگرم در شرق استان خبر داد و گفت:با اعلام فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی مبنی بر جابجایی محموله مواد افیونی با یک دستگاه تریلی به استان گلستان بلافاصله مراتب در دستور کار تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس آزادشهر قرار گرفت که پس از چند ساعت کنترل محسوس و نامحسوس محورهای مواصلاتی این خودرو در ایست و بازرسی تیل آباد شناسایی و متوقف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر