بازگشایی راه های روستایی آستارا / ارتفاع 2 متری برف در ونه بین


بازگشایی راه های روستایی آستارا / ارتفاع 2 متری برف در ونه بین

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندر مرزی آستارا گفت: کلیه محورهای مواصلاتی و راه های روستایی شهرستان بازگشایی شده و تردد خودروها در جریان است.

رمضان دانش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بارش های مداوم چند روز گذشته، سبب انباشته شدن حجم زیادی برف در حاشیه جاده های اصلی مناطق بالادست شهرستان و راه های روستایی کوهستانی بخش مرکزی شد که با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری برف روبی شد.

وی با بیان اینکه طی مدت مذکور ۱۸ نفر نیروی راهداری در قالب سه اکیپ جداگانه فعالیت می کردند، ادامه داد: طی چند روز گذشته، در مجموع ۳۲ هزار مترمکعب برف از ۶۸ کیلومتر و ۸۰۰ متر راه روستایی در چند مرحله پاکسازی شد.

دانش با اشاره به اینکه بیشترین حجم برف پس از کولاک روز جمعه و شنبه (۴ و ۵ بهمن ماه) به ارتفاع دو متر در روستاهای ونه بین و حاجی امیر در منطقه حیران ثبت شد، افزود: در عملیات برفروبی از ۱۹ دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک استفاده شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز فصل سرما و زمستان، کلیه نیروهای راهداری شهرستان برای مقابله با هرگونه حادثه و ممانعت از مسدود شدن جاده ها در حال آماده باش قرار دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ