درس مهم سردار سلیمانی، سرباز ولایت بودن است/ پیوند با مسجد جوان را بیمه می‌کند


درس مهم سردار سلیمانی، سرباز ولایت بودن است/ پیوند با مسجد جوان را بیمه می‌کند

حجت‌الاسلام نوری‌زاده با بیان‌اینکه درس مهم سردار شهید قاسم سلیمانی این بود که باید سرباز و مطیع امر ولایت باشیم، گفت: اگر می‌خواهیم جوانان و نوجوانان از بسیاری از خطرات دشمنان محفوظ باشند باید آنها را با مساجد پیوند دهیم.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت‌الاسلام «سید ناصرالدین نوری‌زاده» شامگاه شنبه (۵ دی‌ماه) در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی و مراسم فاطمیه که در مسجد امام رضا (ع) شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: خوش به حال سردار سلیمانی که عمری در حال جهاد بود و در پایان عمرش مُهر شهادت بر روی کارنامه‌اش خورد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در طول چهل سال انقلاب مدام مشغول جهاد بود، ادامه داد: شما در هیچ جا مشاهده نکردید که ایشان وابسته به عنوان‌هایی از جمله سردار، سپهبد و ... باشند، بلکه همیشه خود را سرباز ولایت می‌دانستند و بعد از شهادت خود در وصیت‌نامه‌شان آوردند که بر روی سنگ قبرم بنویسید سرباز انقلاب هستم.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: داعش آمده بود در منطقه بماند اما سردار سلیمانی و یارانش آن را نابود کردند. سردار سلیمانی چهره‌ای بین‌المللی بود و همانگونه که در احادیث مشاهد کرده‌ایم کسی که برای خدا قدم بردارد، خدا به او عزت می‌دهد. حقیقتا سردار قاسم سلیمانی برای خدا جهاد کرد.

نوری‌زاده اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی برکات فراوانی داشت که یکی از مهم‌ترین آنها اتحاد بیشتر بین کشورهای عراق و ایران بود و یک درس مهم هم به همگان داد که باید سرباز و مطیع امر ولایت باشیم.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران بیان کرد: چهل سال پای این انقلاب ایستاده‌ایم. اگر پای ولی فقیه نباشیم دشمنان هر دو یعنی ملت و ولی فقیه را می‌زنند. دشمنان ما برای نابودی این انقلاب از هیچ‌ تلاشی دریغ نمی‌کنند. دشمنان می‌خواهند جوانان ما را از این راه دور کنند. آنها کینه این انقلاب و نظام را به دل دارند.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم جوانان و نوجوانان از بسیاری از خطرات دشمنان محفوظ باشند باید آنها را با مساجد پیوند بزنیم.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس