هفتمین همایش ملی «قرآن، عترت و سلامت» برگزار می‌شود


هفتمین همایش ملی «قرآن، عترت و سلامت» برگزار می‌شود

هفتمین همایش ملی «قرآن، عترت و سلامت» با موضوعاتی همچون «نقش جامعه پزشکی در محرومیت‌زدایی» و میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، هفتمین همایش ملی «قرآن، عترت و سلامت» ۱۰ و ۱۱ بهمن به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار می‌شود.

محور و موضوع اصلی همایش «قرآن، عترت و سلامت در گام دوم انقلاب» است که ذیل آن موضوعات و برنامه‌هایی چون «نقش معنویت و اخلاق در ارتقاء سلامت»، «مبانی سلامت در گام دوم انقلاب از منظر قرآن و عترت»، «سبک زندگی قرآنی زیر بنای تمدن نوین اسلامی»، «اهمیت رشد جمعیت در استقلال کشور»، «نقش جامعه پزشکی در محرومیت‌زدایی»، «مراسم انس با قرآن کریم جامعه پزشکی»، پژوهش‌های قرآن و عترت در حوزه سلامت»، «شاخص‌های بیمارستان اسلامی»، «مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب» و «تجلیل از خادمان قرآن عترت و سلامت» بررسی می‌شود.

ریاست همایش امسال بر عهده ناصر سیم‌فروش رئیس گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی کشور و نایب رئیس آن جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک است. رحیم قربانی، دبیر گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی کشور دبیری این همایش را بر عهده دارد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا