کشور‌های خاص که در نوروز 99 می‌توانید به آن‌ها سفر کنید


از شنا و والیبال ساحلی و پیاده روی در طبیعت و جنگل‌های انبوه گرفته تا موج سواری در سواحل و قایقرانی بادبانی و کایاک در دریاچه و تریشا (سه چرخه) سواری و البته بازی محبوب گلف در چمن‌های یکدست و دشت‌های زیبا لذت خواهید برد. فیل سواری را هم می توانید به تجربیات خود بیفزایید.

نوروز بی شک با تعطیلات طولانی خود بهترین زمان برای مسافرت و فراموشی خستگی سال گذشته بشمار می رود چرا که می توانید با استفاده از تفریحات و استراحت و سرگرمی ها در طول سفر با انرژی و روحیه بالاتری به استقبال سال جدید برگردید و با توجه به اینکه زمان زیادی تا نوروز 99 باقی نمانده، بنابراین بهتر است زودتر مقصد نهایی خود را انتخاب کنید تا با برنامه ریزی درست و دقیقی بتوانید سفر به یاد ماندنی و عالی برای خانواده خود بسازید.

لازم به ذکر است که چند عامل در انتخاب مقصد شما نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای دارد مثلا قیمت های تور مسافرتی یا هزینه های سفر، شما مکان ها و جاذبه های دیدنی و تفریحات و سرگرمی ها و ورزش های متنوع، آب و هوای شهر مقصد، خدمات هتل و ... از جمله مواردی هستند که باید در انتخاب مقصد سفر خود بسیار زیاد به آنها توجه کنید. بنابراین چه اهل ورزش و بازی های پرهیجان باشید و یا فقط به دنبال استراحت و رفع خستگی بگردید، در این مطلب سعی کرده ایم سه مقصد پرطرفدار نوروزی را به شما علاقه مندان معرفی کنیم، گزینه های موجود را با توجه به این چند عامل در برای بازه زمانی 28 اسفند تا 16 فروردین مورد بررسی قرار می دهیم، پس همراه ما باشید.

کشور‌های خاص که در نوروز 99 می‌توانید به آن‌ها سفر کنید

تور سریلانکا نوروز 99

سریلانکا، کشوری در جنوب آسیا که به خاطر همجوار بودنش با اقیانوس هند، کشور سواحل بی انتها نیز آن را می نامند و نیز وجود آثار تاریخی گوناگونش، مردمی که عاشق میهمان نوازی اند، جاذبه های طبیعی متعددش و غذاهای متنوع و لذیذی که هم فراوان اند و هم ارزان و خوشمزه، باعث شده که افراد زیادی در سرتاسر جهان، این کشور چشمنواز را به عنوان مقصدی جدید برای گذراندن تعطیلات نوروزی انتخاب کنند و شرایط آب و هوا در کشور سریلانکا در طبق استوایی قرار گرفته و دو فصل گرم و خشک در این کشور مشاهده شده و به طور معمول میانگین دما در این کشور بین 28 تا 32 درجه سانتی گراد است و در منطقه‌ Nuwara Eliya که در ارتفاعات مرکزی قرار دارد، ممکن است تا 16 درجه سانتیگراد هم پایین بیاید.

کشور‌های خاص که در نوروز 99 می‌توانید به آن‌ها سفر کنید

بهترین زمان برای سفر به سریلانکا فصل خشک نواحی ساحلی یعنی از آوریل تا نوامبر برای سواحل شرقی می باشد که بهار به گونه ای بهترین زمان سفر شما به این مقصد است و اگر تور سریلانکا نوروز 99 را رزرو کنید، بی‌ شک طبیعت گردی قسمت زیادی از سفرتان را تشکیل می دهد، زیرا بیشتر توریست ها این جزیره را به دلیل وجود طبیعت بکر و چشم نوازش برای سفر انتخاب می ‌کنند و در این قسمت برخی از معروفترین مناطق طبیعی سریلانکا را بهتان معرفی کنیم که اگر عید امسال این مقصد را انتخاب کردید نام آنها را شنیده باشید ؛ در نوروز می ‌توانید از تماشای این جاذبه ها لذت ببرید : پارک ملی یالا ، قله ی آدامز، باغ گیاهشناسی پرادانیا، دریاچه ی کندی، سواحل وناواتونا Unawatuna، خلیج آروگام Arugam، هیکادووا Hikkaduwa و ... که هر کدام طبیعت بی نظیری به شما هدیه می کنند.

چمن‌های زیبا و آراسته باشگاه های گلف معروف این کشور گلف باز‌ها را به سمت خود می‌کشاند! در این باشگاه گلف، از بازدید کنندگان هم استقبال می‌شود.

کشور‌های خاص که در نوروز 99 می‌توانید به آن‌ها سفر کنید

لازم است بدانید که تور سریلانکا ویژه نوروز به مدت 6 شب و 7 روز برگزار می شود، اما بسته به درخواست شما، زمان این تور می تواند به 7 شب و 8 شب نیز تغییر کند و تور سریلانکا ویژه بهار امسال با پروازهای مختلفی اعم از پرواز قطری، پرواز عمان ایر و پرواز ایر عربیا و ... قابل رزرو است و مسافران بیشتر در ایامی مانند نوروز سعی می کنند تا از خدمات دریافت گروهی بلیت های چارتر شده و فروش عمده اتاق های هتل نهایت استفاده را ببرند، به همین دلیل به دفاتر خدمات مسافرتی مراجعه میکنند و پکیج تور را خریداری می کنند و این را هم بدانید که آزانس های مسافرتی نیز در این ایام بیش از ایام دیگر متقاضی دارند پس طبیعتا قیمت تورها در این بازه زمانی افزایش خواهد داشت، بنابراین از همین الان جهت خرید تور مسافرتی سریلانکا اقدام نمایید.

تور مالزی نوروز 99

عده ای هم تصمیم گرفته اند که در تعطیلات سال نو به شهرهای توریستی مالزی سفر کنند اما به نظرشان پیدا کردن بهترین قیمت تور مالزی نوروز 99 در این روزها کار بسیار دشواری است به همین دلیل کارشناسان با تجربه آژانس مسافرتی گلبرگ سیر برای کمک به شما در مورد رزرو تور مالزی در فصل زیبای بهار سال جدید با استفاده از تور ارزان قیمت این مقصد در ایام تعطیل نوروز مژده هایی برای شما دارد که بتوانید خاطراتی فراموش نشدنی برای خود در فروردین ماه بسازید، شاید برای تان سوال پیش بیاید چگونه؟ خوب متنوع ترین تورهای مسافرتی خود را در رده ضعیف، متوسط و لاکچری به شما ارائه خواهد کرد که شما بتوانید با توجه به بودجه ای که تعیین کرده اید انتخاب های عالی داشته باشید. مالزی سرزمین ابر پارک های آبی است و در آن ورزش های آبی بسیار محبوب است و کمتر گردشری است که چشمش را به روی این ورزش های آبی ببندد.

کشور‌های خاص که در نوروز 99 می‌توانید به آن‌ها سفر کنید

غواصی و قایقرانی در سواحل آرام مالزی یکی از انتخاب های اصلی دوستداران ورزش های آبی است. در این تور‌ها می‌توانید با قایق‌های بادبانی زیبا به گشت و گذار در منطقه بپردازید و لذت ببرید. سواحل طولانی و تنوع جزیره ها به علاقمندان دریانوردان اجازه می‌دهد از زیبایی‌های آن‌ها بهره ببرند و در اطراف بزرگترین کلوپ قایق بادبانی رویال موجود است. کایاک سواری از جمله تفریحات این جزیره است و هزینه پایینی دارد. کایاک‌های رنگ شفاف، تجربه بهتری ایجاد می‌کند. برای استفاده از آن می‌توانید ثبت نام کنید و با استفاده از آن می‌توانید به مناطق بکر و دور دست راه پیدا کرد.

همانطور که می دانید قیمت تور مالزی براساس قیمت بلیط هواپیمای پرواز ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (برجایا ایر، لایانگ لایانگ آئرواسپیس، ام‌اچ‌اس اوییشن و ...) به مقصد شهرهای کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی مالزی و همچنین قیمت هتل رزرو شده در مالزی متفاوت و متغییر خواهد بود؛ علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر بسیار اساسی در قیمت تور ویژه نوروز این کشور دارند، تعداد روزهای مدت اقامت شما نیز می توانند نرخ تور مالزی را دستخوش تغییراتی می کند و در ادامه کوالالامپور پایتخت این کشور به عنوان پرطرفدارترین شهر آن با برج ها، آثار تاریخی، رنگ ها، غذاهای متنوع و طبیعت سرسبزش شناخته می شود و نیز تنوع مساجد و معابد، مراکز خرید پر زرق و برق شب های پر از نور و رنگ شهرش، گردشگران زیادی را جذب خود می کند؛ ضمنا از پرطرفدارترین جاذبه‌ های شهر می توان به میدان استقلال (مرداکا)، برج های دوقلوی پتروناس، برج مخابراتی KL، غارهای باتو، ساختمان سلطان عبدالصمد، پارک آبی Sunway Lagoon، مسجد جامع کوالالامپور و معبد Thean Hou اشاره نمود ؛ کوالالامپور به خط استوا نزدیک است و همین موضوع باعث می شود که تغییرات آب و هوایی در آن زیاد نباشد و در ایام نوروز دمای متوسط در طول روز 35 درجه سانتی گراد می باشد و به این نکته توجه داشته باشید که بارش باران، وقوع رعد و برق و جاری شدن سیلاب در تمام فصول سال امری عادی در این مقصد است؛ بنابراین از همراه داشتن لباس های مناسب و چتر غافل نشوید و نیز مهم است بدایند که هزینه تور نوروز مالزی برای مدت 7 شب و 8 روز در هتل سه ستاره از 9,770,000 تومان آغاز می شود.

کشور‌های خاص که در نوروز 99 می‌توانید به آن‌ها سفر کنید

تور تایلند نوروز 99 همراه با دیدنی ها و دنیایی از ورزش های ساحلی

اگر تعطیلات فروردین ماه امسال قصد سفر به تایلند را دارید، حتما قبل از سفر عید خود اطلاعات لازم را از تور تایلند نوروز 99 را در دست داشته باشید، لازم است در خصوص هزینه سفر خود بهترین و ارزانترین و از همه مهم تر معتبر ترین آزانس هواپیمایی را جهت خرید تور تایلند ویژه نوروز امسال را اقدام نمایید و نیز باید از اطلاعات پروازی خود در این ایام و همچنین کیفیت ایرلاین مورد نظر خود اطلاعات لازم را دریافت کنید و نیز اطلاعات و خدمات تور تایلند را که هر هتل میتواند متفاوت باشد را بدست آورید، راههای گوناگونی برای کاهش هزینه تور مسافرتی این مقصد وجود دارد و شما می توانید هتل های را انتخاب کنید که از نظر هزینه به صرفه باشند و برای خوردن وعده های غذایی خود در زمان سفر از غذاهای خیابانی تایلند استفاده کرده و نیز پیشنهاد می کنیم که برای رزرو تورهای تایلند از الان به فکر باشید و نیز تور تایلند از جمله پرطرفدارترین تورهای نوروز هر سال بشمار می رود که به صورت تک شهر و یا ترکیبی در شهرهای مختلف توریستی آن برگزار می گردد و خدماتی همچون بلیط رفت و برگشت با پرواز (داخلی - خارجی)، 7 شب اقامت با صبحانه، ویزا، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی، گشت شهری، سیم کارت (به ازای هر اتاق یک عدد) و ... در پکیج مسافرتی شما گنجانده می شود.

کشور‌های خاص که در نوروز 99 می‌توانید به آن‌ها سفر کنید

در ضمن این کشور عاشق جشن گرفتن و برپا کردن فستیوال است و اصولا نباید تعجب کنید که در آن تفریح و معاشرت به اندازه خوردن غذاهای تند تایلندی هیجان انگیز و بامزه باشد؛ در سفر خود با تور های فروردین ماه متوجه خواهید شد که در تمام نقاط تایلند معمولا در معابد زیبا و با شکوهش کلی فستیوال ها و جشنواره هایی در حال برگزاری بوده که با شرکت در هر کدام از این جشنواره ها و فستیوال های تایلند تجربه ای خاص را برای شما مسافران به وجود خواهند آورند و برخی از جشن ها و فستیوال های تایلند عبارتند از: فستیوال آب تایلند (سونگکران): این جشنواره یک فستیوال سالانه است که هر ساله به مدت 3 روز در جشن سال نو تایلند از سیزدهم الی پانزدهم ما آوریل برگزار شده و مدت زمان آن به طور رسمی سه روز است اما به مدت یک هفته کل کشور تایلند در حال جنگ آبی می باشد و مردم تایلند با اجرای موسیقی، رقص و پایکوبی جشن می گیرند و به خاطر اینکه در ماه آوریل درجه هوا در تایلند رو به افزایش است.

فستیوال آب در تایلند به شما کمک خواهد کرد تا گرمای تایلند را راحت تر تحمل کنید و در تعطیلات نوروز 99 عده بسیاری تصمیم به گذراندن تعطیلات خود در شهرهای بانکوک، پوکت و پاتایا گرفته اند اما هر سفری نیازمند این است که از آب و هوا اطلاع داشته باشید و بدانید چه لباس هایی همراه تان ببرید؛ تقریبا از اواخر فصل زمستان آب و هوا در کشور تایلند رو به گرمی می رود و با فرارسیدن فصل بهار کشور تایلند دارای آب و هوای آفتابی و مطبوعی را تجربه می کند و از میزان بارش ها کاسته می شود و آب و هوای تایلند در فصل بهار گرم است و موقعیت بسیار مناسبی برای حمام آفتاب، شنا و ورزش های ساحلی از جمله والیبال و فوتبال ساحلی می باشد.

کشور‌های خاص که در نوروز 99 می‌توانید به آن‌ها سفر کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان