جدیدترین مشخصات گوشی میان‌رده گلکسی M21


جدیدترین مشخصات گوشی میان‌رده گلکسی M21
گلکسی M21 نام یکی از میان رده های دیگر سامسونگ است که بعنوان جانشین گلکسی M20 طراحی شده و اخیرا ویژگیهای فنی آن در بنچمارک معروف Geekbench دیده شد.

اینطور که بنظر میرسد ، سامسونگ تصمیم دارد در سال ۲۰۲۰ هم شبیه ۲۰۱۹، بازار گوشی های باصرفه و میان رده را تحت سلطه خود در آورد. این شرکت در سال پیش از تعداد زیادی گوشی میان رده با ویژگیهای فنی گوناگون رونمایی کرد و سال جاری هم با تغییر قسمتی از نام همان محصولات و با اعمال تغییراتی ریز و درشت در مشخصات فنی، آنها را بعنوان گوشی های جدید روانه بازار کرد!

یکی از این محصولات، گلکسی M21 نام دارد که با شماره مدل SM- M21F، در بنچمارک معروف Geekbench دیده شد. باتوجه به این بنچمارک، گلکسی M21 قرار است با اندروید ۱۰ و پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱ بهمراه ۴ گیگابایت رم، روانه بازار شود! یعنی این محصول تا به این لحظه با مشخصات فنی نسخه ۴ گیگابایتی گلکسی A51 برابری می کند!

اما Geekbench تمامی مشخصات گلکسی M21 را مشخص نکرد. اما شایعات حاکی از آن است میان رده جدید سامسونگ با دو یا سه دوربین در بخش پشتی، ظرفیت های ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی و در رنگ های آبی، مشکی و سبز، برای فروش دردسترس قرار خواهد گرفت.

جدیدترین مشخصات گوشی میان‌رده گلکسی M21

سامسونگ هیچ خبری مبنی بر وجود چنین محصولی عرضه نکرد اما چون گلکسی M20 در ماه ژانویه سال گذشته معرفی شد، احتمالا این محصول نیز در همین زمان ها باید رونمایی شود. گلکسی M20 با اندروید ۸.۱، پردازنده اگزینوس ۷۹۰۴، دو دوربین در پنل پشتی و در مدل های ۳/۳۲ و ۴/۶۴ روانه بازار شد. بر خلاف بسیاری از مدل های دیگر، گلکسی M21 به نسبت گلکسی M20 پیشرفت های قابل توجهی داشت که البته برای مشخص شدن تمام آن قابلیت ها و بهبودی ها باید چند روزی صبر کرد!

digikala.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان