انتظار کاربران سامسونگ گلکسی اس 9 برای انتشار آپدیت اندروید 10 طولانی‌تر شد!


انتظار کاربران سامسونگ گلکسی اس 9 برای انتشار آپدیت اندروید 10 طولانی‌تر شد!

زمان‌بندی اعلام شده توسط سامسونگ آلمان، از انتشار آپدیت اندروید 10 برای گوشی‌های Galaxy S9 و گلکسی اس 9 پلاس در ماه مارس خبر می‌دهد. سامسونگ با انتشار آپدیت اندروید 10 برای سری گلکسی اس 10 و نوت 10 پیش از پایان سال 2019، بسیاری از کاربران را سورپرایز کرد. در آغاز سال جدید هم... نوشته انتظار کاربران سامسونگ گلکسی اس 9 برای انتشار آپدیت اندروید...

زمان‌بندی اعلام شده توسط سامسونگ آلمان، از انتشار آپدیت اندروید 10 برای گوشی‌های Galaxy S9 و گلکسی اس 9 پلاس در ماه مارس خبر می‌دهد.

سامسونگ با انتشار آپدیت اندروید 10 برای سری گلکسی اس 10 و نوت 10 پیش از پایان سال 2019، بسیاری از کاربران را سورپرایز کرد. در آغاز سال جدید هم نوبت به اعضای خانواده گلکسی نوت 9 (نسخه‌های آنلاک شده) رسید؛ اما هنوز گوشی‌های گلکسی اس 9 و S9 پلاس، مشمول این به‌روزرسانی نشده‌اند.

کاربران سری گلکسی اس ۹ در آلمان، باید تا ماه مارس (حداقل پنج هفته آینده) منتظر بمانند؛ ولی شاید در سایر مناطق، آپدیت اندروید 10 برای پرچمداران 2018 سامسونگ زودتر ارائه شود. هرچند که احتمالا در آمریکا، روند به‌روزرسانی پس از اروپا آغاز خواهد شد.

طبق اعلام سامسونگ آلمان، گلکسی ای 50 هم در ماه مه این آپدیت را دریافت خواهد کرد که برای یک گوشی میان رده، اتفاق خوبی است.

نام تبلت‌های سامسونگ هم در این فهرست دیده می‌شود. مثلا گلکسی تب اس 6 در آوریل، گلکسی تب S5e و S4 در ژوئیه و گلکسی تب ای 8 (مدل 2019) در ماه آگوست به‌روزرسانی نرم افزاری خواهند شد. کاربران سه تبلت دیگر سامسونگ اما در سپتامبر 2020 به آپدیت اندروید 10 دسترسی پیدا خواهند کرد.

زمان‌بندی انتشار آپدیت اندروید 10 (سامسونگ آلمان)

انتظار کاربران سامسونگ گلکسی اس 9 برای انتشار آپدیت اندروید 10 طولانی‌تر شد!انتظار کاربران سامسونگ گلکسی اس 9 برای انتشار آپدیت اندروید 10 طولانی‌تر شد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش