بیمه مسافرتی چیست؟ بررسی بهترین بیمه‌های مسافرتی خارجی در ازکی


بیمه مسافرتی چیست؟ بررسی بهترین بیمه‌های مسافرتی خارجی در ازکی

برای آگاهی از پوشش‌ها و تخفیفات و شرایط شرکت‌ها ازقبیل محدودیت سنی، مدت زمان اعتبار بیمه‌ها و... از بین شرکت‌های متعدد ارائه‌دهنده‌ی بیمه مسافرتی، می‌توانید با خیال راحت به سایت azki.com مراجعه کنید.

سفر با هر هدفی، چه مأموریت کاری، چه تفریحی و...، به برنامه‌ریزی و انجام مقدمات لازم برای داشتن سفری بی‌خطر و ایمن نیاز دارد. ازجمله کارهایی که برای داشتن آرامش خیال در سفر، مخصوصا سفرهای خارجی، می‌توان انجام داد، خرید بیمه مسافرتی است. در طول سفرهای خارجی، ممکن است حوادث پیش‌بینی‌ناپذری رخ بدهد که اگر از قبل برای آن‌ها فکر و برنامه‌ریزی نشده باشد، مشکلات و مسائل جدی به‌وجود خواهد آورد؛ مشکلاتی مثل وقوع حادثه در طول سفر، فوت یا صدمه‌دیدن یکی از اعضا حین سفر و مشکلات بازگشت به کشور مبدأ، گم‌شدن مدارک یا دزدیده‌شدن آن‌ها، هزینه‌های تأخیر، هزینه‌های درمان و پزشکی و... .

باتوجه به‌مشاهدات آماری شرکت بیمه آنلاین ازکی، بهترین راه برای به‌حداقل‌رساندن و جبران خطرها و حوادث پیش‌بینی‌ناپذیر در سفر، خرید بیمه مسافرتی است. درادامه قصد داریم بیمه مسافرتی را معرفی و بهترین بیمه‌های مسافرتی خارجی را بررسی کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

بیمه مسافرتی چیست و چه کاربردی دارد؟

بیمه مسافرتی که از نوع بیمه اشخاص محسوب می‌شود، به این صورت است که فرد بیمه‌شده با خرید و صدور بیمه مسافرتی، بعد از شروع سفارش درمقابل حوادث و پوشش‌های ذکرشده در بیمه‌نامه بیمه ‌می‌شود و زیر پوشش قرار می‌گیرد. پوشش‌هایی که معمولا در بیمه‌های مسافرتی وجود دارند، عبارت‌اند از:

جبران هزینه‌های درمان پزشکی و بستری فرد بیمه‌شده در کشور خارجیجبران هزینه‌های تأخیر مربوط به تأخیر در حرکت یا در تحویل بارجبران هزینه‌ی مربوط درصورت دزدیده‌ یا مفقود شدن اسناد و مدارک شخص بیمه‌شدهپوشش هزینه‌های ضروری دندان‌پزشکیپوشش امکان انتقال فرد بیمه‌گذار به کشور مبدأ در زمان وقوع حادثه یا شرایط بیماریانتقال جسد به کشورش درصورت فوت فرد بیمه‌گذاردر شرایط بستری یا فوت فرد بیمه‌گذار، کمک به جابه‌جایی اعضای خانواده به کشور مقصدشانجبران هزینه‌ها و پیگیری امور مربوط به مسائل حقوقی در کشور مقصدجبران هزینه‌ی بازگشت فرد بیمه‌گذار در‌صورت فوت‌شدن یکی از افراد خانواده‌ی ویجبران هزینه‌های مرتبط با ارسال دارو به شخص بیمه‌گذارو...

بیمه مسافرتی چیست؟ بررسی بهترین بیمه‌های مسافرتی خارجی در ازکی

انواع بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی داخلیبیمه مسافرتی خارجی

بیمه مسافرتی داخلی: بیمه مسافرتی داخلی همان‌طورکه از نامش پیدا است، برای سفرهای داخلی استفاده ‌می‌شود. البته این بیمه در ایران با بیمه حوادث فردی یا برای سفرهای گروهی، با نام بیمه حوادث گروهی به افراد ارائه ‌می‌شود. بیمه حوادث گروهی معمولا از سمت لیدر تورهای مسافرتی برای مسافران تهیه ‌می‌شود.

بیمه مسافرتی خارجی: بیمه مسافرتی خارجی که پیش‌تر درباره‌اش صحبت کردیم، از متداول‌ترین انواع بیمه مسافرتی است که برای مسافران عازم سفرهای خارجی بیمه‌ای بسیار کاربردی و لازم است. تهدیدها و مشکلات پیش‌بینی‌ناپذیری که ممکن است در طول سفر اتفاق بیفتد، می‌توان با خرید بیمه مسافرتی خارجی به‌حداقل رساند. پوشش‌های بیمه مسافرتی خارجی که به آن اشاره کردیم، در اکثر شرکت‌های بیمه ارائه ‌می‌شود. پوشش بیمه مسافرتی از زمان شروع سفر بیمه‌گذار آغاز می‌شود و مدت زمان اعتبار دارد.

شرکت‌های بیمه در ایران برای ارائه بیمه مسافرتی خارجی از شرکت‌های ‌کمک‌رسان در کشورهای خارجی استفاده می‌کنند. شرکت‌های متعددی بیمه مسافرتی خارجی ارائه می‌دهند که برخی از آن‌ها را درادامه بررسی می‌کنیم.

بیمه مسافرتی ایران

یکی از بیمه‌های مسافرتی متداول برای سفرهای خارجی، بیمه مسافرتی ایران است. از پوشش‌هایی جانبی که علاوه‌بر پوشش‌های کلی بیمه مسافرتی خارجی در بیمه ایران ارائه ‌می‌شود، پوشش بازگشت کودک بی‌سرپرست به کشورش درصورت فوت بیمه‌گذار یا کمک به نجات یا جست‌وجوی بیمه‌گذار در شرایط حادثه است که تا سقف ۵ هزار یورو پوشش دارد. بیمه ایران با همکاری شرکت ‌کمک‌رسان اواسان (Evasan)، بیمه مسافرتی خارجی را به بیمه‌گذاران ارائه ‌می‌کند. میزان جبران هزینه‌های مرتبط با حوادث و پزشکی در بیمه مسافرتی ایران حداکثر ۵۰ هزار یورو است.

بیمه مسافرتی ملت

بیشتر پوشش‌ها در بیمه مسافرتی ملت ارائه می‌شود. حداکثر سن برای خرید بیمه مسافرتی ملت، ۸۵ سال و میزان فرانشیز در این بیمه، ۲۵ یورو برای هر خسارت است. بیمه مسافرتی ملت با همکاری شرکت کمک‌رسان Swiss Assist و Remed، خدمات بیمه مسافرتی را به بیمه‌گذاران ارائه می‌دهد.

بیمه مسافرتی سامان

از دیگر شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی بیمه مسافرتی خارجی، شرکت بیمه سامان است که با شرکت ‌کمک‌رسان بین‌المللی Mideast همکاری ‌می‌کند و به بیمه‌گذاران خدمات مدنظر را ارائه می‌دهد. از پوشش‌های مهم در بیمه مسافرتی سامان علاوه‌بر پوشش‌های کلی بیمه مسافرتی، پوشش سرقت یا آتش‌سوزی خانه در طول سفر، پوشش جبران هزینه‌های لغو سفر و پوشش استفاده از آمبولانس‌های هوایی است. یکی دیگر از مزایای بیمه مسافرتی سامان، پشتیبانی شبانه‌روزی بیمه‌گذاران به زبان فارسی و امکان پرداخت هزینه به‌صورت مستقیم در کشور مقصد است.

بیمه مسافرتی چیست؟ بررسی بهترین بیمه‌های مسافرتی خارجی در ازکی

بیمه مسافرتی SOS

شرکت ‌کمک‌رسان SOS با شرکت‌های بیمه‌ای متخلفی مانند بیمه دانا، بیمه پاسارگاد، بیمه آسماری و... همکاری ‌می‌کند و خدمات بیمه مسافرتی را به بیمه‌گذاران ارائه می‌دهد. پوشش‌های اصلی موجود در بیشتر بیمه‌های مسافرتی در بیمه مسافرتی SOS هم وجود دارد و به‌صورت بین‌المللی در اکثر کشورها خدمات آن ارائه ‌می‌شود.

خرید بیمه مسافرتی ارزان

بعد از آنکه بهترین بیمه مسافرتی را باتوجه‌به شرایط و پوشش‌های مدنظرتان انتخاب کردید، نوبت به خرید بیمه مسافرتی می‌رسد. اگر قیمت مناسب برایتان اهمیت دارد، شاید به‌دنبال خرید بیمه مسافرتی ارزان باشید. عوامل مؤثر بر قیمت بیمه مسافرتی عبارت‌اند از: سن فرد بیمه‌شده، مدت زمان سفر، کشور مقصد، نوع شرکت ‌کمک‌رسان و خدمات ارائه‌شده.

برای خرید بیمه مسافرتی ارزان، دریافت پوشش‌های کمتر و استفاده از تخفیف‌های ارائه‌شده در شرکت‌های بیمه به این امر کمک ‌می‌کند. برای اینکه بهترین و ارزان‌ترین بیمه مسافرتی را بخرید، می‌توانید با شرکت بیمه آنلاین ازکی تماس بگیرید تا از شرایط بیمه‌های مسافرتی آگاه شوید و بهترین بیمه مسافرتی را بخرید.

خرید بهترین بیمه مسافرتی در شرکت بیمه آنلاین ازکی

برای آگاهی از پوشش‌ها و تخفیفات و شرایط شرکت‌ها ازقبیل محدودیت سنی، مدت زمان اعتبار بیمه‌ها و... شرکت‌های متعدد ارائه‌دهنده‌ی بیمه مسافرتی، می‌توانید با خیال راحت به سایت azki.com مراجعه کنید یا با مشاوران این شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات و راهنمایی‌های کامل را به شما ارائه دهند و فرایند خرید بهترین بیمه مسافرتی را به‌آسانی انجام دهید.

در سایت ازکی، امکان مقایسه بیمه مسافرتی در شرکت‌های مختلف بیمه مثل بیمه سامان، بیمه ملت، بیمه آسیا و... و خرید اینترنتی و صدور فوری بیمه مسافرتی فراهم شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!