بازخوانی اندیشه‌های فرهنگی و اجتماعی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در «مصیر»


بازخوانی اندیشه‌های فرهنگی و اجتماعی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در «مصیر»

نهمین قسمت از فصل جدید برنامه «مصیر» در قالب مناظره به بررسی اندیشه‌های فرهنگی و اجتماعی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی می‌پردازد.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: نهمین قسمت از فصل جدید برنامه «مصیر» یکشنبه شب، ۶ بهمن، به صورت مناظره به بررسی اندیشه‌های فرهنگی و اجتماعی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی می‌پردازد.

در این برنامه که ساعت ۲۱ از آنتن شبکه چهار سیما پخش می شود «محمد قوچانی»، روزنامه‌نگار و «پرویز امینی»، تحلیلگر و استاد دانشگاه شرکت می کنند.

بر پایه این گزارش، قسمت قبل برنامه مصیر به بررسی آرا و اندیشه های سیاسی و اقتصادی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با حضور «محمد عطریانفر» و «عباس سلیمی نمین» اختصاص یافته بود.

پخش فصل جدید برنامه تلویزیونی مصیر، با هدف بازخوانی و نقد اندیشه متفکران مسلمان از دهم آذر ماه آغاز شده است. این برنامه که در فصول قبلی به بررسی آراء اندیشمندانی چون شهید مطهری، شهید بهشتی و امام موسی صدر پرداخت، در فصل جدید خود به نقد و بررسی آرا و اندیشه‌های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مهدوی کنی پرداخته است.

گفتنی است مجموعه مصیر، به تهیه کنندگی «کاوه امیری جاوید» و پژوهشگری «هدی محمدی» و اجرای «محمدمهدی ابراهیمی نصر» در گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تولید می‌شود.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت