دشمن با اقتدار جمهوری اسلامی ایران مخالف است


دشمن با اقتدار جمهوری اسلامی ایران مخالف است

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها: دشمن با اقتدار ایران مخالف است و با تلاش‌هایی مانند جنگ نرم برای تهی شدن ما از قدرت تلاش می‌کند.

دشمن با اقتدار جمهوری اسلامی ایران مخالف استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای جمالی نژاد در نشست مسئولان بسیج شهرداری‌ها و مراکز استان‌ها افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خودشان در نماز جمعه ۲۷ دی در جمع بندی کامل در مورد همه وظایف مردم و مسئولان رهنمود‌هایی فرمودند که می‌توان از آن به عنوان دکترین جدید نظام یاد کرد.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند "باید ملت ایران و مسئولان کشور برای قوی شدن کشور و ملت تلاش کنند" و تنها راه پیشرفت و دست یابی به عزت و ایستادگی موثر در مقابل دشمن؛ اتحاد، صبر و استقامت و انجام کار‌های سخت و پرهیز از تنبلی است.
جمالی نژاد گفت:: اگر این فرمایش‌های رهبری که نقشه راه است محقق شود به فضل الهی ملت ایران در آینده نزدیک خواهند دید که دشمنان جرات هیچ گونه تهدید را پیدا نخواهند کرد و تنها راه ارتقاء اقتدار کشور نیز همین است.
معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه اقتدار باید شامل تمام اجزا باشد، گفت: سه قدرت در کنار هم اقتدار ایجاد می‌کند یکی قدرت خدادادی مانند منابع نفتی، معادن و دسترسی به آب‌های آزاد است و دوم قدرت اکتسابی مانند کسب دانش‌های جدید هسته‌ای و موشکی است که در کنار قدرت‌های خدادادی قرار می‌گیرند، اما این‌ها به تنهایی کافی نیست و‌
نمی‌توانند تضمین‌کننده اقتدار کامل کشور باشند.
جمالی نژاد به جزء سوم قدرت اشاره و افزود: جزء سوم که جزء اصلی قدرت است شامل قدرت گفتمانی است و شاهد بودیم که امام خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی یک دکترین جدید ایجاد کرد که همان قدرت گفتمانی بود که شامل نه شرقی و نه غربی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود و ایستادن روی پای خودمان بود.
وی ادامه داد: اگر این قدرت گفتمان نباشد دو قدرت خدادادی و اکتسابی ارزشی نخواهد داشت و یک دنیا نفت و معادن و موشک هم داشته باشیم بی ارزش خواهد بود.
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در واقع همه این‌ها ناظر بر قدرت و سرمایه داخلی خودمان است نه نگاه به شرق و نه نگاه به غرب.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج