اعزام 36 مصدوم به مراکز درمانی به وسیله اورژانس هوایی در هفته گذشته


اعزام 36 مصدوم به مراکز درمانی به وسیله اورژانس هوایی در هفته گذشته

سخنگوی اورژانس کشور گفت: در هفته گذشته 36 مصدوم به وسیله اورژانس هوایی به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

اعزام 36 مصدوم به مراکز درمانی به وسیله اورژانس هوایی در هفته گذشتهمجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تعداد مأموریت‌های اورژانس در هفته گذشته اظهار کرد: در هفته گذشته ۲۸ مورد مأموریت به وسیله اورژانس هوایی کشور انجام شده است که ۸ مورد مربوط به موارد ترافیکی و ۲۰ مأموریت به دلیل بروز سوانح غیر ترافیکی است.

سخنگوی اورژانس کشور ادامه داد: اورژانس هوایی در هفته گذشته ۳۶ مصدوم را به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اعزام کرده است که از این تعداد ۱۲ نفر به دلیل حوادث ترافیکی و ۲۴ نفر به خاطر حوادث غیرترافیکی است.

۵۲۷ مأموریت انجام شده بوسیله نیروهای اورژانس طی هفته گذشته

او تأکید کرد: پرسنل اورژانس کشور در هفته گذشته ۵۲۷ مأموریت انجام داده‌اند که ۱۳۳ مورد آن مربوط به حوادث ترافیکی و ۳۹۴ مأموریت به خاطر حوادث غیرترافیکی است که بیشترین مأموریت ترافیکی مربوط به شهر تهران با ۲۴ مورد است.

خالدی گفت: ۱۸ درصد حوادث غیرترافیکی مربوط به نزاع و درگیری، ۱۰ درصد خودکشی ، ۴ درصد انفجار ، ۴۶ درصد مسمومیت و ۱۶ درصد سایر حوادث است.

سخنگوی اورژانس کشور یادآوری کرد: کل مصدومان در هفته گذشته ۱۳۷۰ نفر بودند که ۱۱۴۹ نفر به بیمارستان‌ها اعزام شدند و بیشترین مصدومان حوادث ترافیکی مربوط به شهر تهران با ۸۶ نفر است. همچنین تعداد مصدومان غیرترافیکی نیز طی هفته گذشته به ۶۴۰ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: بر اثر تصادف کامیون با عابرپیاده یک نفر جان باخت

او افزود: کل فوتی‌های هفته گذشته که به پرسنل فوریت‌های پزشکی مراجعه کرده بودند ۱۴۲ نفر بوده که از این آمار ۴۷ فوتی به دلیل حوادث ترافیکی و فوت نفر ۹۵ به دلیل بروز حوادث غیرترافیکی بوده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی