علومی و راوش برای اعضای خویش چه پاسخی دارند؟


علومی و راوش برای اعضای خویش چه پاسخی دارند؟ طوریکه به جدول تعیینات و مقرری های اشرف غنی احمدزی رییس غیر مشروع حکومت وحدت ملی، از آغاز انتخابات ریاست جمهوری تا اکنون دیده میشود فقط باندیست های آدمکش حفیظ الله امین مستبد، کودتا چی های...

علومی و راوش برای اعضای خویش چه پاسخی دارند؟
طوریکه به جدول تعیینات و مقرری های اشرف غنی احمدزی رییس غیر مشروع حکومت وحدت ملی، از آغاز انتخابات ریاست جمهوری تا اکنون دیده میشود فقط باندیست های آدمکش حفیظ الله امین مستبد، کودتا چی های شهنوازی گلبدین، اعضای فراکسیون (نجیب، خیبر، لایق) و هوا خواهان تیم تداوم فاشیستی خودش مقرر شده اند و بس.

این در حالی است که اعضا و هوا خواهان حزب متحد ملی نورالحق علومی و حزب آبادی داوود راوش و رشید آرین نیز یدک می کشند تا در پست های دولتی مقرر شوند و بخاطر این به تیم تداوم اشرف غنی احمدزی پیوسته بودند تا به اصطلاح در برنامه های تمامیت خواهانه او ((تعادل)) ایجاد نموده، شریک قدرت سیاسی شوند.

اما در عمل غنی احمدزی بازی قدرت و سیاست گزینشی کدرها در بستر همگرایی را بگونه ای تحقق بخشید که شرکای غیر خودی اش بیرون ماندند و یا در حاشیه رانده شدند، چونانی که دوستم و ضیا مسعود را ایزوله کرد، این سه نفر را هم کرد.

حالا دیده شود که این رییسان حزب متحد ملی و آبادی به اعضا و هواخواهان خویش چه پاسخی دارند از وعده های که داده بودند و از ناگزیر های که بخاطر تسلیم شدن توجیه میکردند؟

حفیظ راوند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403