برنامه کرسی تلاوت هفتگی شورای عالی قرآن


برنامه کرسی تلاوت هفتگی شورای عالی قرآن

کرسی‌های تلاوت این هفته شورای عالی قرآن با حضور چهره‌هایی همچون محمدحسن موحدی و حمیدرضا احمدی‌وفا برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: کرسی تلاوت هفتگی قرآن کریم، مطابق سنوات گذشته برگزار شده و این هفته برنامه قاریان حاضر در این کرسی ها به شرح ذیل است:

براساس این گزارش، امروز (یکشنبه، ۶ بهمن) نیز «محمدحسن موحدی» در کرسی تلاوت اذانگاهی موعد ظهر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در اُزگل، خیابان نوبهار، خیابان گلستان شرقی به تلاوت سوره مبارکه فاطر آیات ۲۷ تا ۳۵ می پردازد.

همچنین دوشنبه، ۷ بهمن «حمیدرضا احمدی وفا» در سیصد و چهل ونهمین کرسی تلاوت اذان‌گاهی ظهر شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی (ره) به تلاوت سوره «ملک» می پردازد.

علاوه بر این، در صد و شصت و نهمین کرسی تلاوت اذانگاهی موعد مغرب، پنجشنبه، ۱۰بهمن در مسجد جامع لویزان، «محسن قاسمی» آیات ۲۵ تا ۵۵ از سوره مبارکه «طه» را تلاوت می‌کند.

گفتنی است، شورای عالی قرآن در حال حاضر به صورت هفتگی روزهای دوشنبه در مجتمع امام خمینی (ره)، پنجشنبه‌ها در مسجد جامع لویزان اقدام به برپایی این کرسی‌ها می‌ کند، ضمن اینکه این کرسی ها روزهای یکشنبه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و همچنین به صورت یک هفته در میان در محل خبرگزاری تسنیم و کرسی تلاوت ماهانه در مراکز استان های کشور برگزار می شود.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟