کشف 12 هزار و 700 نخ سیگار قاچاق در بروجرد


کشف 12 هزار و 700 نخ سیگار قاچاق در بروجرد

بروجرد - ایرنا - فرمانده انتظامی بروجرد گفت: 12 هزار و 700 نخ سیگار و 2 هزار و 508 عدد انواع قرص غیر مجاز در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ عزت الله غلامی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پاسخ به مطالبات مردمی و نا امن کردن محیط برای هنجارشکنان، طرح پاکسازی و ارتقا امنیت اجتماعی در حوزه کلانتری ۱۲ جعفری با بسیج نیروهای صف و ستاد به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح که به صورت ضربتی انجام گردید این مقدار نخ سیگار ، ۹۰ بسته تنباکو، ۱۰ لیتر مشروبات الکلی و انواع قرص های غیر مجاز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: همچنین در این راستا یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۲ قبضه سلاح شکاری و ۱۶۸ عدد فشنگ مربوطه کشف شده است.

سرهنگ غلامی اضافه کرد: همچنین دراجرای این طرح ۱۳۰ گرم انواع مواد مخدر و ۸ عدد وافور، ۸ موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودروی متخلف، یک قبضه شمشیر، ۱۹ تیغه چاقو و سه عدد جک ماشین سنگین، پنج عدد کمک خودرو و ۳ دستگاه دینام مسروقه کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: ۷ نفر سارق منزل و محتویات خودرو و دستگیری۲ نفر عامل تیراندازیهای اخیر که افراد دستگیر شده تحویل مراجع قضایی گردیدند.
فرمانده انتظامی بروجرد ضمن تقدیر از مردم بخاطر تعامل سازنده و مثمر ثمر با پلیس افزود یادآور شد: اجرای این گونه طرحها به صورت مستمر در دستور کار پلیس بوده و شهروندان میتوانند با منعکس نمودن گزارشهای به موقع پلیس را در امر خدمت رسانی و برخورد با قانون گریزان و هنجارشکنان یاری نموده و نقش بی بدیل و موثری در تحکیم امنیت و ارتقا اجتماعی داشته باشند.
سرهنگ غلامی بیان کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و در اجرای تور ایست و بازرسی ماموران این یگان، حین کنترل خودروهای عبوری موفق به توقیف ۳ دستگاه خودروی پژو گردیده که در بازرسی های انجام شده ماموران از خودروهای توقیفی بیش از ۶هزار اتو موی، ادکلن و سشوار خارجی در مارک های متفاوت و ۲ دستگاه یخچال فریزر و لباسشویی که فاقد هر گونه مجوز بودند کشف و ضبط و در این راستا ۴ نفر متهم نیز دستگیر گردیدند.
وی با بیان اینکه کالاهای قاچاق از استان های غربی به سمت بروجرد بارگیری شده بودند، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که متهمان دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی صلاح گردیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در