شیران مقاومت چیزی از امریکا و مزدورانش باقی نخواهند گذاشت


شیران مقاومت چیزی از امریکا و مزدورانش باقی نخواهند گذاشت

مهندس «نصر الشِمَّری» در پیامی به جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: امریکا و مزدورانش باید بفهمند که در پس این فریادها، هزاران شیرمرد مصمم از جبهه مقاومت اسلامی به‌صورت یکپارچه ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی ویدئویی به "جشنواره رسانه‌ای ابوذر" بر شکست دشمنان از انقلاب اسلامی در همه میادین مبارزه، از فلسطین، لبنان و سوریه تا عراق و یمن، تأکید کرد.

مهندس «نصر الشِمَّری» در ابتدا ضمن شکرگزاری به‌خاطر نعمت جمهوری اسلامی و وجود رهبر معظم انقلاب (حفظه‌الله)، پرچم‌های برافراشته مقاومت و فرهنگ شهادت را عامل عزتمندی اسلام و پیروزی بر مستکبران خواند.

وی با تجلیل از فرماندهان شهید جبهه مقاومت، سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و حاج «ابومهدی المهندس»، خاطرنشان ساخت: ما امروز در محضر این فداییان خدایی، باید متوجه جنگ بزرگی که علیه اسلام ناب محمدی به راه افتاده است باشیم؛ همان "جنگ نرم" که مهم‌ترین ابزارش رسانه و شبکه‌های ارتباط جمعی است.

سخنگوی نُجَباء مسلح شدن به "بصیرت و ایمان" را ضرورت مقابله با توطئه‌ها دانست و ادامه داد: انقلاب ایران توانست اسلام ناب محمدی را به جایگاهی محوری در معادله قدرت جهانی برساند. رسانه‌های دشمن برای ایجاد تفرقه در صف امت اسلامی و دیده نشدن توفیقات انقلاب اسلامی، همچنین برای منحرف ساختن نگاه‌ها از دشمن اصلی که همان امریکا و اسرائیل است، تلاش می‌کنند.

الشمری در بخش دیگری از پیام خود، سیلی موشکی جمهوری اسلامی به امریکا را پاسخی محکم به ترور بزدلانه دو فرمانده شهید مقاومت توصیف کرد و افزود: امروز همه منطقه تحت‌تأثیر شهادت درخشان حاج‌قاسم و همراهان سعادتمند اوست. سیل خروشان مردمی که عاشقانه آنان را تشییع کردند، تا خروج کامل امریکا از منطقه آرام نخواهد شد و به برکت این خون‌های پاک، پیروزی بزرگ در دسترس است.

وی سپس به تظاهرات سراسری ملت عراق در روز جمعه اشاره و تصریح کرد: این جمعیت میلیونی یکصدا شعار "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سردادند و با فریادی رسا، خواستار اخراج نیروهای اشغالگر شدند. امریکا و مزدورانش باید بفهمند که در پس این فریادها، هزاران شیرمرد مصمم از جبهه مقاومت اسلامی به‌صورت یکپارچه ایستاده‌اند و چیزی از آن‌ها باقی نخواهند گذاشت.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا