پرسپولیس - تراکتور؛ جدال سخت سرخ‌ها در ورزشگاه آزادی


پرسپولیس - تراکتور؛ جدال سخت سرخ‌ها در ورزشگاه آزادی

دیدار‌های هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 2 بازی به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز (یکشنبه) با انجام ۲ بازی به پایان می‌رسد که مصاف پرسپولیس و تراکتور از حساسیت بالایی برخوردار است.

نفت مسجد سلیمان - صنعت نفت آبادان/ یکشنبه ۶ بهمن/ ساعت: ۱۵:۳۰ ورزشگاه شهید بهنام محمدی

مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان مهدی تارتار را که پس از پایان نیم فصل قصد داشت از هدایت این تیم کناره گیری کند، راضی به بازگشت کردند.

در همین حال آن‌ها امروز باید در دربی خوزستان به مصاف صنعت نفت آبادان، یکی از آماده‌ترین تیم‌های نیم فصل اول بروند.

صنعت نفتی‌ها در نقل و انتقالات برای نیم فصل دوم هیچ بازیکنی را جذب نکردند، اما توانستند تمام بازیکنان کلیدی خود از جمله عقیل کعبی و همچنین عیسی آل کثیرکه پیشنهاد جدی از پرسپولیس داشت را حفظ کنند.

پرسپولیس - تراکتور؛ جدال سخت سرخ‌ها در ورزشگاه آزادی

شاگردان دراگان اسکوچیچ با توجه به تساوی روز گذشته سپاهان مقابل ماشین سازی و در صورت نتیجه نگرفتن تراکتور مقابل پرسپولیس، این فرصت را دارند تا با برتری در این دیدار با ۳۳ امتیاز پشت سر پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گیرند.

پرسپولیس تهران - تراکتور تبریز/ یکشنبه ۶ بهمن/ ساعت: ۱۵:۱۵ ورزشگاه آزادی تهران

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فصل نقل و انتقالات زمستانی پر فراز و نشیب ظاهر شد. گابریل کالدرون که در ابتدای فصل جایگزین برانکو ایوانکوویچ در این تیم شده بود، پس از پایان رقابت‌های نیم فصل به دلایل مشکلات مختلف از جمله مسائل مالی از جمع سرخ‌های پایتخت جدا شد.

پس از جدایی کالدرون از پرسپولیس، مدیران این باشگاه با توافق باشگاه شهرخودرو، یحیی گل محمدی را به عنوان جانشین کالدرون معرفی کردند.

گل محمدی در اولین چالش خود با پرسپولیسی‌ها امروز باید به مصاف تراکتور تبریز برود. سرخپوشان تبریزی هم در این مدت همانند پرسپولیسی‌ها در نیمکت خود دچار تغییر و تحولاتی شدند. آن‌ها پس از جدایی مصطفی دنیزلی، ساکت الهامی را به عنوان مربی موقت برگزیدند و با توجه به نتایج خوبی که این مربی با تراکتوری‌ها کسب کرد مدیران این باشگاه او را به عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب کردند.

حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده و آدام همتی از جمله بازیکنانی هستند که در نیم فصل از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شدند و در مقابل، کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس به پرسپولیس پیوستند.

تراکتوری‌ها در نیم فصل کم فروغ ظاهر شدند. یوگیتا سوگیتا، ابوالفضل رزاق پور، سید احمد موسوی، مازولا و کوین فورچونه بازیکنانی بودند که از جمع آن‌ها جدا و در مقابل عکاشه حمزاوی و میلاد فخرالدینی را به خدمت گرفتند.

دیدار رفت این ۲ تیم با برتری یک گله‌ی سرخ‌های تبریز به پایان رسیده بود و حالا هواداران پرسپولیس امیدوارند در بازی فردا و با هدایت گل محمدی علاوه بر جبران نتیجه بازی رفت، با بردی دل نشین صدرنشینی خود را در لیگ برتر مستحکم‌تر کنند.

پرسپولیس - تراکتور؛ جدال سخت سرخ‌ها در ورزشگاه آزادی

پرسپولیس و تراکتور تاکنون ۲۳ بار به مصاف هم رفتند که سهم هرکدام از این تیم‌ها ۹ برد بوده و ۵ دیدار هم به تساوی ختم شده است.

بدون شک گل محمدی اولین تجربه سرمربیگری خود روی نیمک پرسپولیس در لیگ نوزدهم کار سختی را در پیش دارد، زیرا او تیمی را تحویل گرفته که با بیشترین تعداد برد و کمترین تساوی، بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و نتیجه بازی مقابل تراکتور می‌تواند در روحیه او برای ادامه مسابقات تاثیر فراوانی بگذارد.

در آن طرف ساکت الهامی امیدوار است تا با شکست دادن پرسپولیس علاوه بر اینکه سه امتیاز حساس خارج از خانه را از آن خود می‌کند، بتواند محبوبیتش را در بین هوادران تبریزی دوچندان کند.

این بازی از ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت