راه اندازی کمپین«رای مسلمانان» برای انتخابات 2020 آمریکا


راه اندازی کمپین«رای مسلمانان» برای انتخابات 2020 آمریکا

شوورای روابط اسلامی-آمریکایی ،کمپین غیرحزبی «رای مسلمانان» را برای افزایش ظرفیت سیاسی آنها و حضورشان در انتخابات 2020 راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « PRNewswire»، شورای روابط اسلامی-آمریکایی که بزرگ ترین سازمان مدافع حقوق مسلمانان در آمریکا است ،کمپین غیرحزبی «رای مسلمانان» را آغاز کرده است.

این کمپین برای قدرت بخشیدن به مسلمانان آمریکا با افزایش ظرفیت سیاسی آنها و حضورشان در انتخابات عمومی 2020 ،راه اندازی شده است.

شورای روابط اسلامی-آمریکایی این کمپین را با انتشار کتابچه راهنمای «پرسش های نمونه برای کاندیداها و مقامات دولتی» به عنوان منبعی برای جامعه اسلامی،آغاز کرده است.

این گروه مدافع حامی مسلمانان که در واشنگتن واقع شده، تخمین زده است که بیش از یک میلیون رای دهنده مسلمان وجود دارند که نام خود را برای شرکت در انتخابات ثبت کرده اند.

«نهاد عوض»،رئیس شورای روابط اسلامی-آمریکایی در این باره گفت: این شورا به خاطر راه اندازی کمپین «رای مسلمانان» در انتخابات عمومی 2020 بسیار خوشحال است،چرا که با این کمپین می تواند از مشارکت بیش از یک میلیون مسلمان رای دهنده در این انتخابات حمایت کند.

وی افزود: هدف اصلی شورای روابط اسلامی-آمریکایی از این اقدام ،افزایش پتانسیل رای دادن و قدرت سیاسی جامعه مسلمانان در آمریکا است.

عوض گفت:انتخابات عمومی سال 2020،برهه ای حیاتی در تاریخ آمریکا و مسلمانانی است که در این کشور زندگی می کنند.

شبکه ملی شورای روابط اسلامی-آمریکایی برای انتخابات سال جاری دارای 31 دفتر در 20 ایالت است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت