اجرای نمایش میدانی « یاس و آتش » با موضوع فاطمیه در پشته ایسین بندرعباس


اجرای نمایش میدانی « یاس و آتش » با موضوع  فاطمیه در پشته ایسین بندرعباس

حسن زاده مارمی گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه فاطمیه دوم، نمایش میدانی « یاس و آتش » با موضوع شهادت حضرت فاطمه(س) در روستای پشته ایسین بندرعباس اجرا می شود.

« سجاد حسن زاده مارمی »، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری علی اکبر(ع) پشته ایسین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس عنوان کرد: همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، نمایش میدانی « یاس و آتش » با همکاری کانون فرهنگی و هنری علی اکبر(ع) مسجد امام حسین(ع) و کانون فرهنگی هنری کوثر مسجد صاحب الزمان(عج) اجرا خواهد شد.

وی افزود: این نمایش میدانی که به زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) از تولد تا شهادت می پردازد، ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۱۰ بهمن پذیرای سوگواران و عزاداران شهادت ام ابیهاست.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری علی اکبر(ع) ادامه داد: سوگواران فاطمی برای تماشای نمایش « یاس و آتش » می توانند به نشانی دهستان ایسین، روستای پشته ایسین، حسینیه قائم آل محمد(عج) مراجعه کنند.

حسن زاده مارمی، آشنایی آحاد مردم به ویژه نسل جوان با زندگی حضرت فاطمه(س) و سرمش قراردادن آن در ابعاد مختلف زندگی، نشان دادن ولایت مداری حضرت زهرا(س) و مظلومیت آن حضرت را ازجمله اهداف تولید و اجرای نمایش میدانی « یاس و آتش » برشمرد.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ نفر از اعضای کانون های فرهنگی و هنری علی اکبر(ع) و کوثر پشته ایسین در این نمایش به ایفای نقش می پردازند، گفت: ماکت مسجد النی، خانه امام علی(ع) و حضرت زهرا(ع)، و دیوار و درب سوخته برای اجرای این نمایش به شکلی بسیار هنرمندانه طراحی و ساخته شده است.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟